nedelja, 29.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 27.10.2020. u 09:46

Turistička ponuda Srbije dobila ocenu 3,8 od domaćih turista

Увац међу дестинацијама које су се највише допале туристима (Фото А. Васиљевић)

Tara, Zlatibor, Stara planina i Kopaonik, bile su ovog leta najtraženije destinacije domaćih turista, a najviše su im se dopale Tara, Uvac i Golubac, pokazala je anketa Turističke organizacije Srbije.

Anketa je takođe pokazala da je najviše turista išlo na jedan višednevni odmor u Srbiji, nešto manje na više jednodnevnih izleta, dok su na trećem mestu oni koji su išli na nekoliko višednevnih odmora.

Većina je za smeštaj koristila privatne objekte, uglavnom su putovali porodično, nešto ređe sa prijateljima i partnerom.

Ispitanici su turističkoj ponudi Srbije dali vrlo dobru prosečnu ocenu 3,8 a takvoj oceni doprineli su pozitivni utisci koji se najviše odnose na prirodne lepote, blizinu destinacija, upoznavanje sopstvene zemlje i gostoprimstvo.

Zamerke su se odnosile na račun kvaliteta puteva, cena i nečistoće na javnim površinama, prenosi Tanjug.

Na odluku o tome koju će avanturu izabrati ovog leta, najviše su uticale preporuke prijatelja, instagram postovi, sajtovi, kao i kampanja Turističke organizacije Srbije „Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju”, navodi se u saopštenju Turističke organizacije Srbije i dodaje da će TOS i tokom jeseni i zime nastaviti da promoviše putovanja po Srbiji.

Komentari7
2841c
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

milenko popić- etnoseljak
Kažem ja vama da je lijepo od seljaka evoluirati u etnoseljaka. Mi, kao internacionalci, na Zlatiboru dobili kaubojsko etnoselo. "El Paso"! Umjesto rakije, kajmaka i sl. služe se samo Sabrana djela Džek Denijelsa, Tekila... Red, jer nije dozvoljen pristup posjetiocima koji se osjete na rakiju, pršutu i bijeli luk, održava Vajat Erpov bliži rođak šerif mr Stamatovich.
Божа
Дали је то раме уз раме са Републиком Казахстан?
Драган
Мислим да без €2 милијарде улагања у туризам не треба да се надамо домаћим туристима, а камоли страним. Знам да звучи много за Србију, али једино то би био спас. То би било за обуку угоститеља и водича/ кустоса, њихово пријављено запослење, сређивање смештајних капацитета и мањих путева до битних туристичких места и, наравно, више улагања у мање развијене општине на истоку и југу. Доста је уложено у Београд ''district'', Шумадија, север, и запад Србије и тамо је колко-толко добро.
Dr. Ing. Sokol Kostic
Molim nekoga da objasni u kom opsegu je ocena 3.8. Da li s radi o 3,8 gde je najveca ocena 5 ili o 3,8 gde je najveca ocena 10. Verovatno svaki turisticki radnik zna tacno kako se donose takve ocene ali vecina ljudi koji su potencijalni turisti ne znaju, i bilo bi lepse da je, uz izjavu za stampu Turistickog Saveza, dato i malo objasnjenje.
Драган
Верујем да се ради о оцени 3.8 од 5, као највишој, пошто у тексту пише ''дали врло добру просечну''.
bager
Nije to turizam ,nego prirodne lepote ,,za turizam treba mnogo sto sta ,od prevoza do smestaja,pakvalitet svega toga,,,inace 3,8 na 10 je solidna ocena za neorganizovanost,manjak svega i svacega,nekulturu, neuredjenost itd,vise bi licilo 3,8 na 20
Muradin Rebronja
Na prvom mestu bi trebala da bude bezbedna i zdrava hrana. A ako je još i ukusna, "za cara i sultana", onda postaje gastronomski doživljaj koji se pamti i stvara želju da se ponavlja. Pride, najbolja moguca besplatna reklama, "od usta do usta". Takve goste mi nazivamo "gosti misionari" koji nas hvale svuda i na svakom mestu. Malo li je?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja