ponedeljak, 19.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
petak, 06.11.2020. u 12:29

Direktor Folksvagena upozorio: Ne smemo da završimo kao Nokija

(Фото ЕПА-ЕФЕ/UWE MEINHOLD)

Folksvagen je tokom kovid-19 pandemije postigao veoma dobre poslovne rezultate, ali ipak njihov direktor, Herbert Dies, misli da kompanija ulazi u vrlo izazovna vremena u kojima mora transformisati ključne kompetencije kao temelj biznisa iz industrijskih prema softverskim. Dies je svestan da će Folksvagen izbaciti niz novih e-modela, ali zaostaju za Teslom. Ključni izazov je kako u ogromnim proizvodnim kapacitetima iznova osmisliti koncept automobila koji bi trebalo da postane softversko rešenje na točkovima.

Herbert Dies koji vodi vojsku od 635 hiljada zaposlenih uveren je kako sve kompanije koje u proizvodnji automobila potcene tehnološke promene mogu završiti kao što je završila Nokija, nekada dominantni proizvođač mobilnih telefona.

„Nokija je verovatno dobar primer kako se promena može dogoditi, a ako nisi dovoljno brz nećeš preživeti”, poručuje Dies.

Inače Dies procenjuje kako je kompanija sada bolje pripremljena za izazove pandemije nego u prvom talasu. Sami, primera radi, dnevno mogu uraditi dve hiljade testiranja, tako da veruje kako unutar kompanije imaju dobru epidemiološku kontrolu.

Komentarišući američke predsedničke izbore Dies je rekao kako bi pobeda demokratskog kandidata Džoa Bajdena bila više u skladu sa svetskom strategijom Folksvagena kojoj je cilj da se bori protiv klimatskih promena i da se fokusira na e-proizvodnju. No, isto tako je naglasio kako su sa administracijom Donalda Trampa proteklih godina uspostavili odnos međusobnog poverenja.

Dies je uveren kako će klimatske promene dugoročno biti dosta veći izazov od koronavirusa.

Trenutno Folksvagen povećava kapacitete baterija i prilagođava cele kompanije proizvodnji električnih vozila. Poseban proces je trening ljudi za proizvodnju e-vozila.

„Automobil sve više postaje softverska naprava koja skuplja ogroman broj podataka i uz pomoć veštačke inteligencije stvara znanje o vozaču, uslovima na putu i sigurnosti i unapređuje način kako se naprava ponaša na putu”, objasnio je Dies i poručio da kompanija treba da napravi sopstveni operativni sistem.

Komеntari1
13bbd
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Feniks
Tehnologija i samo Profit bez Vere u Boga ima vama samima da se obije o Glavu i to uskoro. Kada više ne budete mogli da nabavljate Repromaterijal i iz Zemlje da crpite Rude kao Lithijum videćemo kako će da pravite E-Automobile. Vi Egoisti iz Zapadnog Sveta ste Celu kuglu Zemaljsku izcrpeli na kraju ćete biti izcrpljeni. Uzmeš moraš i da vratiš. Nećeš! Božja te kazna stiže...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja