petak, 05.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
petak, 22.01.2021. u 10:34 Dejan Aleksić

Otkud tramvaj

(Фото Д. Алексић)

„E, tramvaj?! Otkud?”, štrecnuo se i iznenađeno prokomentarisao tinejdžer čuvši iza leđa, dok je na odmoru sa drugarima grickao pecivo, tutnjavu tramvaja po šinama u Cara Dušana.

„Stvarno čudo, tramvaj u Beogradu, ko da je to nešto novo”, uzvratila je na to jedna drugarica.

„Ma ne mislim na to, nego se ne sećam kada je poslednji put kroz Cara Dušana prošao tramvaj. Zato me je iznenadio njegov zvuk”, podsećao je društvo iznenađeni tinejdžer.

I on nije jedini. Tek je jedan od mnogih koji su gotovo zaboravili kako zvuči škripa, zvonjava i kočenje tramvaja u Cara Dušana, Džordža Vašingtona, 27. marta i Kraljice Marije. Jer oni su tim ulicama poslednji put prošli polovinom juna 2019, ali se na šine nisu vratili krajem te godine kako su tog leta obećavali iz Starog dvora. Zato su u ovom delu grada mnogi i zaboravili kako zvuči „hod” tramvaja po šinama.

Tramvaj koji je tinejdžer juče zapazio tek je jedan od više njih koji već nekoliko sedmica ovom trasom obavljaju probne vožnje. Ta ispitivanja šina i novoizgrađenog tramvajskog koridora uvod su u konačno vraćanje ovih vozila u pomenute ulice. Nedavna najava gradskih otaca je da će linije 2, 5 i 10 napokon biti vraćene do kraja januara. Ali za sada nema zvaničnog odgovora nadležnih na pitanja građana, ali i našeg lista, od kada će tačno ove linije biti ponovo na svojim trasama, da li su probne vožnje „položile ispit”, kao i da li će ubuduće ovim ulicama moći da voze najmoderniji beogradski tramvaji – „španci”.

Pošto su ove probe na šinama u Cara Dušana postale sve redovnije, čini se da u predstojećim danima korisnici javnog prevoza mogu da očekuju prve vožnje na linijama 2, 5 i 10 posle više od 19 meseci čekanja.

Komеntari15
d561f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dzordz
veliki je uspeh rekonstruisati vazni i veliku saobracajnicu u centru grada, i to sa kompletnom infrastrukturom. moglo je da se ostavi kako je bilo, ali grad nareduje i raste. jos malo strpljenja, i zaboracvie se na probijanje rokova i ko je sta otvarao. ko danas zna ko je otavarao deonice autoputa beograd-nis?
Novilist
Neka se plate penali, nek se plate odštete radnjama, neka se preduzeće stavi na zabranjenu listu registra javnih nabavki. Posle možemo pričati o arhiviranju slučaja. A i to pod uslovom da su radovi i materijali kvalitetni. Inače, u vreme kada je građen autoput BG Niš ovakav javašluk u renoviranju centralnih saobraćajnica bio je nezamisliv.
Djordje Dorcol
Jos samo da se nadje meste i za potencijalne putnike koji cekaju na tramvaje... Trotoari su raskopani totalno, nema sanse da se stariji ljudi domognu tramvaja, a kamoli, ne da j Boze, majke sa kolicima i decom... Kakav kraj Januara!
veselnik
Bice pusteni tramvaji, kao i neki aerodromi... a kada ce poceti NORMALNO da funkcionisu - to je druga prica!
milenko popić- etnoseljak
Pozdrav mojoj garavoj braći radnicima! Neka ih Bog čuva od bijednog minimalca, bahatih šefova, političara koji cijedeći njihov znoj daju neutemeljena obećanja i ciničnih komentara.
Svabo
Do tog stadijuma ocaja su nas doveli da se radujemo ovakvim stvarima, ovoj vlasti da date dve ovce na papiru vratili bi vam umascenje sa flekama od kafe i rekli bi vam da su te dve nove ovce koje zapravo nisu vase i uzeli bi vam pare i za cuvanje i za ovce iako su ih u potpunosti upropastili i jos bi vas okrivili za to a onda bi retroaktivno platili porez za to poslednjih 5 godina.
Kapetan Mikula
Ko zna, možda, jednog dana, za nekih desetak godina, ponovo proradi i tramvaj 3, do Rakovice? Ni njega nema već dve godine!

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja