petak, 05.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 25.01.2021. u 19:31

Đurić sa predstavnikom Behtela o Moravskom koridoru

(Фото Танјуг)

Ambasador Srbije u SAD Marko Đurić sastao se u Vašingtonu sa Stjuartom Džonsom, predsednikom regionalnih i korporativnih poslova u američkoj kompaniji ''Behtel'', zaduženim za praćenje realizacije izgradnje Moravskog koridora u Srbiji, saobraćajnice koja će povezivati i dva evropska koridora - 10 i 11.

Đurić i Džons izrazili su zadovoljstvo aktuelnom dinamikom radova na Moravskom koridoru, koji će povezati zapadnu i istočnu Srbiju, odnosno sve veće gradove centralne Srbije između Pojata i Čačka - Kruševac, Kraljevo, Trstenik, Vrnjačku Banju, saopšteno je iz ambasade Srbije.

Džons je Đuriću preneo zahvalnost rukovodstva ''Behtela'' na dosadašnjoj odličnoj saradnji sa Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i drugim nadležnim institucijama u Srbiji.

Razmotrena je i mogućnost učešća ''Behtela'' u izgradnji „autoputa mira” između Niša i Prištine.

Ambasador Đurić je ocenio da projekti poput Moravskog koridora šalju jasan signal investitorima da je Srbija sigurna destinacija za poslovanje i realizaciju projekata, prenosi Tanjug.

Kako je istakao, tome u prilog govori i otvaranje regionalne kancelarije Međunarodne razvojne finansijske korporacije (DFC) u Beogradu, koje predstavlja značajan podsticaj ne samo za Srbiju, njene građane i njen dalji privredni rast, već i za celokupnu ekonomiju regiona.

Američka kompanija ''Behtel'' jedan je od svetskih lidera u oblasti inženjeringa, građevinarstva i upravljanja projektima.

Ugovor o izgradnji Moravskog koridora, odnosno auto-puta E-761, deonice Pojate-Preljina, zaključen je 5. decembra 2019. godine između Vlade Republike Srbije i Konzorcijuma „Behtel - Enka” u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Predviđeno je da Moravski koridor bude dugačak 112 kilometara i da, kao prvi digitalni autoput u Srbiji, poveže područje na kojem živi oko 500.000 ljudi.

Komеntari7
dfe30
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Милан Мишковић
Далеко боље би било за целу земљу да и даље постоје, добијају послове и граде у нашој земљи "Енергопројект", "Ратко Митровић", "Аутопут", "Хидротехника", "Тунелоградња", "Мостоградња" и друга некад озбиљна предузећа. Вероватно да је фамозна транзиција могла да се обави на бољи начин, да је политиканство било мање успешно, а да је економија била у служби заштите државе и народа. Сад смо стигли до нивоа неразвијених земаља у којима мешетаре фирме из Турске, Азербејђана, а ето нам и "американаца".
Mile Rad
Srbija je pokretu. Ima neko ko bi hteo da nam pravi puteve i oni kazu da to nama treba. Prosle nedelje potisujemo da nam neko izgradi nove zeleznicke trake. Ustvari pre novih pruga potpisali smo neki memorandum onabavci brzih vozova (do 200km na sat). Mi stvarno nista ne znamo da radimo sami a sve sto se ponudi nama treba. Da li neko zna cenu ovih radova, sta nam ustvari treba, kako ce da se to finansira. A politicari oni samo vole kamere i mikrifone; pogresne invesicije njima ne smetaju.
Mudronja
Bekstel i Gdin. Djuric govore o biznisu itd. Pa zar je to ambasadorov posao. Sta on predstavlja!? Dali je on tezgaros ili predstavnik (ambasador) srpske drzave u Americi. Ja sam vec jednom napisao komentar (koji je bio objavljen) i ponovo cu da ponovim. Da se neko bavi diplomatiom on mora da za to studira a ne da dobije tu poziciju po partiskoj liniji.
Игор Драшковић
Мудроња, и то је посао амбасадора између осталог... Приметићеш да се и амбасадори других земаља такође тиме баве...
Radomir
Behtel-u je omogućeno (?!) i ovde da zaradi neki dolar na rezultatima dobro izvedenog razaranja "Milosrdnog anđela", koje je 1999. izvodilo 17 udruženih pomahnitalih zapadnih demokratija sa NATO mirotvorcima (niko ni da pomene prekomernu silu i ilegalno divljanje).
Brank
Zaboravljate ko je Amerikance oslobodio odgovornosti, ko je 2000. god. odbacio tuzbe protiv njih. Sada su cisti pred zakonom, i njihove firme mogu da rade ovde.. Nazalost..
Country road
Behtel je US paradrzavna firma, koja radi u neokolonizovanim zemljama, u kojima je prethodno ili direktnom americkom intervencijom unistena postojeca infrastruktura, ili je to uradjeno proxy ratovima. Poslove joj po specijalnim uslovima, bez tendera daje kompradorska oligarhija, koju oni postavljaju po kolonijama. Autoput Drac-Pristina, Sarkofag Cernobilja, 3mlrd $ puteva u Keniji, Putevi u Iraku, Autoput Split Velika Kapela (cuveni Kalmeta) i sad im se paceri namestaju. Pojesece ih sa nama.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja