„Parking servis” do kraja juna ove godine svim vozačima koji imaju papirne parking karte refundiraće novac u ukupnoj vrednosti vraćenih karata, saopštilo je ovo preduzeće. Svi koji imaju neiskorišćene satne papirne parking karte mogu do 30. juna da ih zamene za novac na blagajnama Korisničkog servisa u Takovskoj 31 i Mileševskoj 51.
– Uvođenjem e-Parkinga, sistema elektronske kontrole i naplate parkiranja, od avgusta 2020. papirne parking karte zamenjene su elektronskim, a parkiranje u zoniranom području i na SMS parkiralištima plaća se slanjem SMS poruke, posredstvom aplikacije „Parking servis” i kupovinom e-karte na kiosku – podsećaju iz ovog preduzeća.
U ovom gradskom preduzeću potvrđuju da će apsolutno svima, koliko god neiskorišćenih satnih papirnih parking karata imali, biće vraćen novac ako ih zamene u propisanom roku. Ne postoji ograničenje u broju papirnih karata koje mogu da se vrate i za koje korisnici mogu da refundiraju novac.
Novi sistem elektronske kontrole i naplate parkiranja „Parking servis” obavlja na osnovu Izmene i dopune odluke o javnim parkiralištima, i to prelaskom na digitalno poslovanje.
Uz pomoć aplikacije „Parking servisa” parkiranje se sada plaća SMS porukom, platnom karticom ili sredstvima deponovanim u samoj aplikaciji.
– Plaćanje direktno sa platnih kartica je opcija koju je „Parking servis” uveo pre svega za strance i korisnike koji parkiranje ne mogu da plaćaju mobilnim telefonom jer nemaju telefon sa mrežom domaćeg operatera – pojašnjavaju u „Parking servisu”.
Modernizacija načina rada „Parking servisa” za deo vozača i dalje je ipak muka. Tako se više njih javljalo našem listu jer ne znaju gde i na koji način mogu da provere da li im je izdata kazna, odnosno takozvana dnevna parking karta.
Kako kažu u „Parking servisu”, obaveštenje o izdatoj elektronskoj dnevnoj parking karti (eDPK) korisnicima je dostupno na sajtu „Parking servisa”.
– Ukucavanjem registarske oznake vozila u pretraživaču na naslovnoj strani sajta, koji je nazvan „e-Dnevna parking karta”, dobijaju se podaci o eventualno izdatoj e-DPK za to vozilo. Podatke o e-DPK-u vozači mogu dobiti i posredstvom Korisničkog servisa, i to telefonom, elektronskom poštom ili neposredno na šalterima. Takođe, na poslatu SMS poruku korisnika kome je isteklo ograničeno (produženo) vreme parkiranja dobija se poruka sa podacima o eventualno izdatoj e-DPK – navode u ovom preduzeću.
„Parking servis” u odgovorima našem listu apelovao je na sve vozače da instaliraju besplatnu aplikaciju koja će im omogućiti da odmah po dobijanju e-DPK dobiju obaveštenje o tome, ali i da brže pronađu slobodno parking mesto, kao i da jednostavnije plate uslugu parkiranja.
– Informaciju o izdatim elektronskim dnevnim kartama korisnici mogu da dobijaju na aplikaciji „Parking servis”, tako što je instaliraju, registruju se i aplikacija će im automatski slati obaveštenje (notifikaciju) da li je za vozilo čiju su registarsku oznaku ukucali, izdata elektronska dnevna parking karta, kao i kada im ističe plaćeno vreme parkiranja. Obaveštenje o izdatom elektronskom nalogu za plaćanje e-DPK po registarskoj oznaci vozila dostupno je korisniku parkirališta počev od momenta izdavanja elektronskog naloga – sugerišu iz „Parking servisa” i ukazuju da pomenuta aplikacija nudi korisniku i mogućnost da automatski locira u kojoj zoni se nalazi vozilo, ali i da uz pomoć nje korisnik može elektronski da plati parkiranje i u garaži, bez odlaska na blagajnu i kontakta sa inkasantima.
– Potrebno je samo da skenira karticu koju je preuzeo na ulasku u parkiralište i plaćanje obavi onlajn direktno iz aplikacije platnom karticom ili deponovanim sredstvima na aplikaciji. Na aplikaciji postoji mogućnost da korisnici uplate depozit od 200 do 2.000 dinara i tim sredstvima mogu da plaćaju sve usluge „Parking servisa” – podsećaju iz ovog preduzeća.