sreda, 21.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 02.02.2021. u 10:05 Dejan Aleksić

Dodatne stanice i polasci za „BG voz”

(Фото „БГ воз”)

Pojedini međugradski vozovi, ali i oni iz sistema „BG voza”, ubuduće će se zaustavljati u dodatnim stanicama. Kako je saopštio „Srbija voz”, od juče se kompozicija iz sistema „BG voza” koja iz Lazarevca polazi za Ovču u 6.10 časova, zaustavlja i u stanici Barajevo ukrsnica u 6.38 časova, a voz koji iz Ovče polazi ka Lazarevcu u 15.55 časova, zaustavlja se u Barajevo ukrsnici u 16.49 sati. U stanici Vreoci zaustavljaće se u 6.31 sat voz koji iz Valjeva ka stanici „Beograd centar” polazi u 5.55 časova, a u 6.55 sati i voz koji iz Prokopa polazi za Užice u 5.52. U Vreocima će se ubuduće u 18.15 časova zaustavljati i voz koji iz Prijepolja teretne kreće ka Prokopu u 11.50 časova, a u 20.28 sati u Vreocima će se zaustavljati i kompozicija koja iz „Beograd centra” kreće put Užica u 19.40 časova.

Na srpskim prugama u ostalim gradovima uvedene su još neke izmene pa precizne informacije o svim redovima vožnje putnici mogu da pronađu na sajtu www.srbvoz.rs, kao i na fejsbuk stranici „Srbija voza”.

Juče se, inače, navršilo tačno dve godine otkako su ukinuti vozovi iz Beograda ka severu zemlje, a zbog rekonstrukcije i modernizacije pruge za velike brzine od prestonice do Novog Sada. Kada su ovi vozovi ukinuti ubrzo je najavljeno da će posao, koji je počeo i pre potpunog ukidanja saobraćaja između glavnog grada i Srpske Atine, biti završen u jesen 2021. Taj ciljni datum prilično dugo je važio da bi nedavno bilo otkriveno da na više tačaka na gradilištu brze pruge postoje problemi i da su rokovi pod znakom pitanja. Ali, kako su krajem prošle godine naglasili nadležni u državi, dogovor je da sve, po svaku cenu, bude gotovo do kraja 2021. Ipak, i dalje je neizvesno kada će redovni putnici ponovo moći da sednu u voz iz Beograda ka Novom Sadu. Upravo to je bila jedna od najpopunjenijih i najisplativijih železničkih linija pre ukidanja.

Komеntari6
d330c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Milan
Sve je to lepo i krasno, samo BG voz i dalje ne ide do Pančeva! A Vesić, kao i obično, svašta obećava pred izbore! Kakvi su sad problemi iskrcali, kad su uradili najteže deonice. Obe tunelske cevi su probušene i izgrađen je viadukt kod Čortanovaca. Pre će biti da se kasni sa izgradnjom nadvožnjaka i podvožnjaka. U Batajnici je tek pre neki dan raspisan tender za izgradnju nadvožnjaka. Još nije ni izvršena eksproprijacija zemljišta. Kasni administracija koja sporo obavlja pripremu dokumentacije.
Alek
Zašto se toliko čeka na produžetak bg voza ka karaburmi kad tunel postoji godinama.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Poštovani Alek, od leve i desne cevi tunela »Vračar« izgrađene su dve cevi tunela »Karaburma«, svaka dužine po 600m i to leva cev tunela u periodu 1975-1977, a desna cev tunela 20 godina kasnije. I od tada do danas ni jedna vlast u Beogradu nije »znala« da postavi šine i kontaktnu mrežu u već izgrađene tunele i tako produži linije »BG voza« do Karaburme i dalje do Rospi Ćuprije.
Вуле
Гужве на панчевачком мосту су несносне, мост је преоптерећен. ... И због чега не иде БГ воз у Панчево?
Dr. Vesko Vujicic
Ovaj BG voz mogao je bude podloga za metro, 5-10 minuta intervali i poceli bi da se razvijaju brzo delovi grada, jos poneka stanica da se ubaci izmedju te odraditi pratecu infrastrukturu, liftove, stepenice, nadstresnice, info table da vise zalici na stanice i eto. Ko radi u centru ili na Novom Beogradu a iz Batajnice, Zemuna, Borce, Panceva znatno mu je olaksan pristup. Cak i linija ima mnogo vise smisla od novog resenja za metro. Naravno i besplatan parking oko ovih stanica bi smanjio guzve.
Вуле
Нажалост, већ дуже време, БГ воз не иде у Панчево...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja