Nanošenjem habajućeg sloja asfalta i iscrtavanjem horizontalne saobraćajne signalizacije stavljena je konačno tačka na popravku havarije nedaleko od „Beograđanke” u Ulici kralja Milana. Ubrzo posle toga, između 21 i 21.30 sati ponovo je normalizovan saobraćaj. Najpre popravka kvara koji je poremetio vodosnabdevanje i saobraćaj u ovom delu grada, a potom i ostali poslovi koji su usledili nakon saniranja havarije, ukupno su trajali gotovo tri dana. „Krivac” za ovaj komunalni incident pod zemljom bila je vodovodna cev fi 300 milimetara, stara nekoliko decenija, koja je pukla u utorak u ranim jutarnjim satima. Da maler ne ide sam, potvrdio je i ovaj slučaj, jer je ubrzo posle pucanja cevi i stvaranja kratera na kolovozu pogonskim točkovima u njega upao autobus GSP „Beograd” koji je prevozio nekoliko radnika jutarnje smene, ali na sreću niko od njih nije povređen.
Posle havarije na teren su izašli radnici „Beogradskog vodovoda i kanalizacije” koji su počeli da uklanjaju kvar zbog koga je i obustavljen javni i automobilski saobraćaj ovom trasom. Voda iz cevi oštetila je pod pritiskom konstrukciju ispod kolovoza zbog čega su i radnici „Beograd puta” morali detaljno da obnove ovaj deo saobraćajnice. Osim trake gde se pojavio kvar, u prethodna dva dana sređene su i ostale na potezu od Resavske do Ulice kneza Miloša da se, kada krene saobraćaj, ne bi pojavila udubljenja u asfaltu. Obnovljen je i deo trotoara i ivičnjaka koji su takođe oštećeni prilikom havarije na cevi.
Cev koja je izazvala sav ovaj komunalno-saobraćajni cirkus stara je četiri decenije, gotovo isto godina koliko je imala i cev koja je pet godina ranije pukla nedaleko odatle. Kako kažu upućeni, to nije ništa čudno jer je ova vrsta instalacija, na potezu od Terazija ka Slaviji, položena sada već daleke 1978. Deo te podzemne mreže na ovom potezu promenjen je u toku rekonstrukcije ulice 2005. godine.