subota, 27.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 08.09.2008. u 23:59 D. Spalović

Popravke „Gazele” i „Pančevca”

Ради се углавном ноћу и током викенда (Фото П. Павловић)

U nedelju su radnici „Mostogradnje” menjali oštećene delove pešačke ograde na mostu „Gazela” u oba smera na autoputu E-75. U toku radova vozila su se kretala u preticajnoj i voznoj kolovoznoj traci, dok je zaustavna traka bila zatvorena za saobraćaj.

U „Putevima Srbije” naglašavaju da upravljaju javnim putevima u Republici po osnovu člana 57. Zakona o javnim putevima i da su obavezni da obezbede nesmetan i bezbedan saobraćaj.

– Naše preduzeće je obavezno po članu 58. Zakona o javnim putevima da čisti i održava mostove. Takođe, popravljamo betonske i čelične elemente, kamene konstrukcije i dilatacione spojnice i ležišta – kažu u „Putevima Srbije”.

Radovi redovnog održavanja i čišćenja obavljaju se prema tehničkim uslovima, normama i pravilima struke, koji propisuju kada, kako i pod kojim uslovima se izvode.

– Čišćenje slivnika i odvodnih cevi potrebno je obavljati najmanje dva puta godišnje, u proleće i na jesen, a ukoliko se ukaže potreba i češće. Uređenje prostora oko ležišta se obavlja od 15. marta do 15. oktobra gde temperatura mora da bude viša od pet stepeni Celzijusovih. Iz ekonomskih, organizacionih i drugih razloga praktikuje se da se svi oblici čišćenja obavljaju u isto vreme. Pri tome se vodi računa da se unutrašnjost sandučastih preseka na mostu ne treba čistiti često kao saobraćajni profil mosta – ističu u „Putevima Srbije”.

Na pitanje koji su beogradski mostovi u njihovoj nadležnosti, u Javnom preduzeću „Putevi Srbije” tvrde da vode računa o „Gazeli” i Pančevačkom mostu. Dodaju da procedura izvođenja radova na njima zavisi o kakvom je poslu reč.

– Ako se čišćenjem remeti normalno odvijanje saobraćaja, Javno preduzeće „Putevi Srbije” traži od nadležnog ministarstva saglasnost za postavljanje privremene saobraćajne signalizacije i opreme dok traju radovi na čišćenju mosta uz pribavljanje svih potrebnih mišljenja, saglasnosti i dozvola od nadležnih javnih ustanova. Kod Pančevačkog mosta prilikom čišćenja donjeg pojasa rešetkastih glavnih nosača morali smo da tražimo i saglasnost od „Železnica Srbije” jer je postojala opasnost od visokog napona – naglašavaju u „Putevima Srbije”.

Pre izvođenja ovih radova „Putevi Srbije” obaveštavaju MUP, Auto moto savez Srbije i građane preko sredstava javnog informisanja, gde se tačno definiše kada se radovi obavljaju i koliko traju. Vodi se računa da se radovi obavljaju uglavnom noću i preko vikenda kada je najmanje vozila na ulicama. Po završetku svih radova na čišćenju mosta, uklanja se privremena saobraćajna signalizacija i oprema i javnost se putem sredstava javnog informisanja obaveštava da se saobraćaj preko mosta može normalno obavljati.

-----------------------------------------------------------

Regulacija deonice autoputa

Predlogom plana detaljne regulacije deonice autoputa E-75 Batajnica – Dobanovci, koji su odbornici usvojili na poslednjoj sednici Skupštine grada, povezaće izgrađene deonice autoputeva Zagreb – Beograd i Novi Sad – Beograd. Ova deonica biće deo obilaznice oko grada. Povod za izradu plana je inicijativa Javnog preduzeća „Putevi Srbije”.

Cilj izrade ovog dokumenta je definisanje uslova za funkcionalno povezivanje deonica u celinu izgradnjom nedostajućih i rekonstrukcijom postojećih. To je prostor od 180 hektara koji treba urediti, infrastrukturno ga opremiti i obezbediti uslove da se taj deo obilaznice priključi na Novosadski put i na putnu mrežu u Batajnici. Plan je uradio Urbanistički zavod grada Beograda.

Komеntari2
b04ba
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Петар Миловановић
На питање који су београдски мостови у њиховој надлежности, у Јавном предузећу „Путеви Србије” тврде да воде рачуна о „Газели” и Панчевачком мосту. Пошто видим да немају појма у каквом су стању путеви о којима се «брину», нека питају мене! Прилазни путеви Панчевачком мосту су тако разровани и џомбави да возачи једва одржавају правац возила када налете на испупчење или улегнуће. Стичем утисак да се то предузеће уопште не брине о путевима! Ради безбедности страних делегација које повремено посећују ПКБ корпорацију, могли би да испеглају тај део пута, ми смо ионако навикли на климатање и заношење!
laky
Ajde da se kladimo da od ovih popravki nema nista, ili prosto rece bice ali "Limburga meseca kada se majmuni sisaju", sto je izreka nasih DORCOLOCA, kada neko lagi, lagi??? laky

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja