Отворен Центар за заштиту потрошача
БЕОГРАД – Министар трговине и услуга Слободан Милосављевић отворио је на 19. спрату „Београђанке”, Центар за заштиту потрошача, који ће деловати у оквиру Одељења за заштиту потрошача Министарства трговине.
Милосављевић је рекао да ће то бити место где ће потрошачи моћи да добију информацију, едукацију, савет и помоћ и најавио да ће Центар бити само увертира за доношење новог Закона о заштити потрошача, које се очекује до краја другог квартала ове године.
Министар је рекао да ће усвајањем новог закона заштита потрошача бити доведена на ниво Европске уније, подсећајући да је то један од ретких закона везаних за свакодневни живот.
У оквиру Центра радиће и кол-центар, који ће потрошачи моћи да позову бесплатно на број 0800-103-104. Стручњаци тог центра радиће заједно са организацијама потрошача на решавању проблема и развоју вансудског решавања спорова у сарадњи са Центром за медијацију.
Милосављевић је указао да ће се медијацијом смањити време спора и трошкови и да ће потрошачи брже решавати своје проблеме.
Директорка Центра за медијацију Ксенија Максић је указала да је једна од најзначајнијих новина новог закона увођење поступка медијације за оставривање заштите права потрошача.
Присутне је поздравио и Ференц Симон, представник делегације ЕУ у Београду, која цео пројекат заштите потрошача у Србији финансира са пет милиона евра. Он је указао да ЕУ пружа стручну помоћ у доношењу одговарајућих прописа, јер треба имати у виду да ће Србија постати део тржишта од 500 милиона људи.
Милосављевић је у шали додао да није случајно што је Центар за заштиту потрошача отворен на врху једне од највећих грађевина у Београду, јер је „одатле најбољи поглед, па може најбоље и да се врши надзор”.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.