Највише волим духовите рекламе
Да ли читате декларације на производима?
Искрено, немам обичај да обраћам пажњу на декларације. Једино што прочитам када купујем храну је на пример то колико то нешто што сам изабрала има калорија!
Коректна услуга у банци, ресторану,супермаркету је…
Коректна услуга је увек она са осмехом, поштовањем и добрим манирима. Не прија ми када уђем у неку продавницу и приметим како продавац има неки приватни проблем тога дана, нешто што га мучи па му није баш до љубазности. Поред тога уме да буде напорно и када претера са ангажовањем око купца, па инсистира да купим баш тај одређени производ. Онда ми дође да побегнем из радње због претераног наваљивања. У сваком случају добра услуга је услуга са мером и са шармом. И да не заборавим, важна је и брзина. Нестрпљива сам. Не умем да чекам.
Увозна или домаћа роба?
Она роба која се мени свиђа. Не мислим да је страна роба боља само зато што је страна. Кад ми се свиди нешто домаће купим то домаће, кад ми се свиди нешто страно купим страно.
Да ли купујете на снижењима?
Ја сам од оних „весника снижења”. Дакле, ако ја данас купим неку хаљину по пуној цени од сутра је она на снижењу! Ја та снижења увек промашим. Има људи талентованих за снижења, оних који увек нађу нешто савршено за савршено мало новца. Мислим да су то они стрпљивији што мудро чекају да падну цене, док ја кад ме одушеви неки производ реагујем одмах. Опет кажем, не умем да чекам.
Има ли правих снижења у Србији, попут оних у другим европским престоницама?
Рекла бих да нема, а надам се да ће бити. Све би нас обрадовало, посебно даме.
Колико на избор производа утичу дизајн и реклама?
Веома утичу, бар у мом случају. Мене редовно привуче одличан и необичан дизајн и уме толико да ме одушеви да је то врло често основни разлог због ког сам купила неки производ. Исти случај је са рекламама јер уз њих, посебно ако су духовите а ја такве највише волим, купац се везује за производ.
Да ли чешће користите картице или готов новац?
Картицу јер уз њу имам осећај као да нисам трошила новац. Ах, то је та слатка мала обмана која тако добро дође у шопингу...
Хипермаркети или мање локалне продавнице?
Ретко кад сам у хипермаркетима. За њих ми је увек потребно добро друштво. Незанимљиво ми је кад сам сама у тој огромној куповини. Забавније ми је кад нас неколико иде у набавку. Зато чешће купујем у локалним продавницама.
Да ли су велики трговински ланци променили потрошачке навике код нас?
Вероватно су их повећали, нуде више тога па самим тим су и жеље веће.
Колико често идете у снабдевање у току месеца?
Немам обичај да идем у велика месечна снабдевања. Углавном, кад ми је нешто потребно то тада и купим. Нисам онај домаћински тип људи који плански одлазе у набавку. Ја то радим онда кад ми нешто зафали. Не знам колико је то пута. Нисам бројала.
Шта подразумевате под квалитетним производом?
Квалитетан производ је онај који испуњава оно што ја од њега очекујем. Онај који ме обрадује када га купим.
Добре ципеле су…
Добре ципеле су оне са јако високом штиклом, али удобне, у којима дуго и надалеко можете да ходате, а да вас при том ништа не боли. Ех, о таквима све жене сањају и надају се да баш такве заиста и постоје...
Шта се обично може наћи у Вашем фрижидеру?
Млеко за кафу, ђус, вода и брескве! Знам да је духовито, али без тога заиста не могу.
Да ли сте као потрошач некада били оштећени?
Имала сам среће до сада. Стварно нисам имала некаква драматична искуства са куповином.
Да ли Србија има закон о заштити потрошача и ко штити права потрошача у Србији?
О томе ће више знати правник него уметник.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.