Недеља, 16.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Субару трезија“ стигла у Европу

Мали градски аутомобил имао промоцију у Женеви, а одмах посте тога појавио се и у продајним салонима

Нова „субару трезија“ имала је овог марта две премијере у Европи. Прва се догодила на Салону аутомобила у Женеви где је ово мало градско возило имало, заправо, европску премијеру.

Нешто касније „субару трезија“ нашла се и у продајним салонима.

У стручним текстовима о новом моделу из ауто-куће „Субару“ у први план је истицано да то заправо и није неко сасвим оригинално возило. На „трезији“ има, наиме, толико делова и детаља који потичу с модела „тојоте версо-С“ да су стручњаци закључили да је то мала „тојота“ са знаком „Субаруа“.

Овај закључак, утисак је, није претеран али ништа не мања од чињенице да је „трезија“ веома занимљив мали аутомобил идеалан за градску вожњу који има и одличне карактеристике.

Већ на први поглед пада у очи да су седишта у возилу мало подигнута што омогућава удобнију и безбеднију вожњу у градској вреви када мора да се води рачуна о сваком сантиметру. Унутрашњост возила је комфорна, има више него довољно простора.

У простору испод хаубе „субару трезија“ понудиће купцима две варијанте: бензински и дизел мотор. Бензински мотор има запремину 1,3 литра и 99 коњских снага, просечна потрошња горива је 5,5 литара. У стандардној верзији овај „субару“ имаће шестостепени мењач, али треба напоменути да максималну брзину возило може да постигне само у петом степену преноса.

Купцима ће бити понуђена и варијанта с турбодизел мотором од 1,4 литра и 90 коњских снага, просечна потрошња горива износи 4,3 литра.

Оно што ће, сигурно, бити највећа препрека да овај мали „субару“ постигне већи успех на пробирљивом тржишту у Европи јесте његова висока цена. У Аустрији, на пример, модел с бензинским мотором кошта 17.990 евра – дизел варијанта стаје 19.490 евра – што сигурно нису цене због којих ће купци правити редове испред продајних салона „Субаруа“.  

Ж. Р.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.