Уторак, 24.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Мачка” с дизелом у крви

„Јагуар” у Њујорку представио модел ХФ са штедљивијим мотором

Пре осам година конзервативним власницима „јагуара” сигурно је испадала лула из уста када би чули реч дизел. Данас, међутим, и највећи традиционалисти на Острву морају да признају да је само захваљујући дизел-гориву њихова престижна марка аутомобила успела да преживи.

Пример модела „јагуар ХФ” апсолутно убедљиво потврђује такав закључак. У Европи чак 80 одсто купаца овог модела одлучује се за варијанту с дизел-мотором. А ова „мачка”, мора се признати, има баш жестоку конкуренцију: „ауди А-6”, „мерцедес Е класе” и БМВ из серије пет.

„Јагуар” је сада одлучио да појача позицију овог модела на тржишту пратећи потезе конкуренције који већ имају у понуди модел са штедљивијим, четвороцилиндричним дизел-мотором. Премијера освеженог модела ХФ са четвороцилиндричним мотором запремине 2,2 литра са 190 коњских снага била је на управо завршеном Салону аутомобила у Њујорку. Произвођач обећава да ће ова „мачка” с дизелом у крви бити у продаји почетком септембра.

Нови „јагуар ХФ” има осмостепени аутоматски мењач који поседује софтверску могућност да прати и старт-стоп систем. Просечна потрошња горива овог мотора је 5,4 литра на 100 километара. Тим поводом немачки медији наводе да је то нешто лошији резултат од оних које имају конкуренти у овој класи.

Када је реч о цени положај овог „енглеза” је већ знатно повољнији. Почетна цена „јагуара ХФ” с новим дизел-мотором је 44.000 евра тако да је он за чак 6.000 евра јефтинији од претходног истоименог модела с јачим мотором.

„Јагуар” очекује да овај модел, веома брзо, постане прави хит у европском пословном свету и најављује да ће се следеће године појавити и ХФ у варијанти елегантног каравана.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.