Субота, 21.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Слон“ за Европу

Теренац „корандо“, јужнокорејског произвођача „Шангјонга“, има добре шансе да успешно прође на пробирљивом тржишту Старог континента

 Модели јужнокорејског произвођача „Шангјонга“ још су права егзотика на европским путевима. Лане је, на пример, у Немачкој регистровано 6.044 возила овог произвођача који, међутим, жели да се оваква ситуација из корена промена. Главни адут за планирану промену је СУВ „корандо“ специјално осмишљен и припремљен за пробирљивог европског купца.

Нови теренац, дуг 4,41 метар већ својим изгледом наговештава велику промену. Иако и даље изгледа робусно „корандо“ изгледа сасвим модерно за шта је заслужан италијански дизајнерски студио који је учествовао у креирању овог модела.

„Корандо“ је серијски сасвим пристојно опремљен: седишта подесива по висини, светло за улазак у аутомобил у спољним ретровизорима, радио са УСБ-прикључком – неки су од детаља које свакако треба похвалити.

Када је реч о унутрашњем изгледу возила, европски купац навикнут на комфор једног „аудија“ или „мерцедеса“ свакако неће бити одушевљен. Пластика делује јевтино, помало шкрипи, инструмент табла није најсрећније конципирана,

Овај индијски „слон” има, међутим, велики адут у поређењу с конкуренцијом – цену. На ценовнику стоји да је почетна цена за „корандо” 22.900 евра што је далеко испод, на пример, 30.000 евра које треба избројати за „ауди Q3”. Јер за овај новац купац јужнокорејског СУВ-а добија сасвим пристојан аутомобил.

Управљање возилом је добро, укабини има довољно места, пртљажник се може повећати са 486 на 1.312 литара.

Испод хаубе је дволитарски дизел мотор од 175 коњских снага. Постоје две варијанте модела: с предњим погоном и погоном на сва четири точка. Овај други модел је нешто скупљи: 26.490 евра. „Корандо“ је серијски опремљен шестостепеним мануелним мењачем, купац који жели аутомобил с аутоматским мењачем треба да доплати хиљаду и по евра.

Према наводима произвођача „корандо“ убрзава од 0 до 100 км за десет секунди (аутоматик је нешто спорији–10,8 секунди) максимална брзина је 186 километара на час. Овај теренац са 1.700 килограма свакако није лак аутомобил што највише утиче на потрошњу горива. У проспекту је записано да просечна потрошња износи 6,4 литра, али на тестовима, посебно у градским условима, „корандо“ „гута много више дизела што се, уосталом и очекује од теренца таквог формата.

Закључак је да је „корандо“ сасвим пристојан избор за купца који не жели луксуз и кожна седишта. А када се на све дода да произвођач даје гаранцију од пет година или 100.000 пређених километара, јужнокорејски теренац постаје више него примамљива мета и за европског купца.


Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.