Петак, 21.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Опел ампера“ распродата за 2011.

Овај електрични аутомобил је лимузина средње класе с почетном ценом од 42.900 евра

„Опел“ је на половини 2011. већ постигао велики годишњи успех. Према агенцијским вестима све „опел ампере“ које ће бити монтиране 2011. године – реч је о електричном аутомобилу овог произвођача – већ су распродате.

„Примили смо више од пет хиљада наруџбина“ из свих крајева Европе“ и аутомобила за ову годину више нема, потврдио је поносно Ено Фукс, менаџер „Опела“.

Већ на први поглед јасно је да је „Опел“, овим догађајем, остварио велики успех. На првом месту потврђена је нова пословна политика овог немачког произвођача аутомобила који је у власништву америчког „Џенерал моторса“,посебно када се зна да је „Опел“ био практично пред затварањем. Ситуација је данас сасвим другачија, сви „Опелови“ модели одлично се продају, а успех с „ампером“ показао је да компанија сигурно хвата корак и са изазовима будућности који вребају аутомобилску индустрију.

Не треба потценити ни финансијски успех новог „опела“. Основна цена „ампере“ износи 42.900 евра, што је новац који, у Немачкој на пример, треба издвојити да би се купио аутомобил из високе класе. Први купци, како обећавају из „Опела“, добиће своје аутомобиле крајем ове године.

„Опел ампера“ је, анализирајући њен изглед, лимузина средње класе. Дугачка је 4,5 метара, тешка 1,7 тона. Има четири места за седење и петоро врата.

Оно што овај аутомобил издваја јесте његов погон. „Ампера“ је опремљена са чак три агрегата, то су електромотор од 150 коњских снага, генератор (73 КС) и бензински мотор запремине 1,4 литра (86 КС). Због постојања бензинског мотора још трају академске расправе да ли је „ампера“ заиста електрични аутомобил који сада, ипак, полако падају у други план. Посебно када се погледају заиста импресивне „амперине“ карактеристике.

„Ампера“ је опремљена јонско-литијумском батеријом која, теоретски гледано, може да обезбеди да возило пређе између 40 и 80 километара: у зависности од конфигурације терена, брзине вожње и спољне температуре.

То је, кажу конструктори „ампере“, сасвим довољно за просечну једнодневну градску вожњу, али овај „опел“ има у резерви још покретачких снага које удружене могу да обезбеде радијус кретања од 500 километара.

Моћни електромотор од 150 коњских снага аутоматски се укључује када се јаче притисне на папучицу гаса. После пређених 80 километара укључује се бензински мотор који, међутим, нема директан контакт с предњим погонским точковима. Снага овог мотора користи се за покретање генератора који производи електричну енергију потребну за покретање возила.

Дизајнери новог „опела“ одрадили су одличан посао. „Ампера“ осваја већ на први поглед својом елегантном линијом, а овај позитивни утисак потврђује и поглед у унутрашњост возила. На инструмент табли централно место заузимају два екрана који обавештавају возача о свим детаљима неопходним за сигурну и безбедну вожњу.

У задњем делу возила двојица путника имају сасвим довољно места за удобну вожњу. Иако батерија, као и код других електричних аутомобила, заузима велики простор –„ампера“ има пртљажник од готово 310 литара.

На крају треба споменути и две техничке карактеристике које увек интересују возаче. „Ампера“ убрзава од 0 до 100 км за девет секунди, а максимална брзина фабрички је ограничена на 161 км на час.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.