Недеља, 26.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Заратили „Јутарњи” и „Вечерњи”

Ранко Остојић

Загреб – Две најтиражније дневна новине у Хрватској „Вечерњи лист” и „Јутарњи лист” „заратили” су због писања о хрватском „Вотергејту” – афери са цурењем информација тајних служби и вести да министар унутрашњих послова Ранко Остојић живи у стану медијског тајкуна Нинослава Павића, који је издавач и сувласник „Јутарњег листа”. Премијер Зоран Милановић и председник Иво Јосиповић оценили су да у акцији полиције која је тражила листу телефонских контаката појединих припадника тајних служби, нема ништа незаконито.

Како су нагласили из „Јутарњег листа”, „Вечерњи лист” и дневник „24 сата” су од прошле недеље у великој синхронизованој акцији компромитовања и смењивања премијера и министра унутрашњих послова. „Наводна афера ’Вотергејт’ показала се лажном: није прислушкиван шеф тајне службе. Уместо да признају грешку и читаоцима саопште да су били изманипулисани, покушавају да измисле нове афере како би скренули пажњу са своје срамне улоге”, пише „Јутарњи лист”.

Томе служи и наводно велико откриће да Остојић станује у стану једне од Павићевих компанија, из чега се извлаче „погани закључци” о неком сукобу интереса, пише лист.

„Јутарњи лист се бави озбиљним новинарством, истражује и проверава чињенице, па никако није могао објавити конструкције обавештајног подземља које је пласирао ’Вечерњи лист’. Око спорног стана довољно је рећи да је реч о стану од 50 квадрата који Остојић користи већ шест година и да то нема никакве везе с функцијом коју тренутно врши”, наводи сувласник „Јутарњег листа” Нинослав Павић у саопштењу.

Из „Вечерњег листа” узвраћају да нису тражили смену ни министра унутрашњих послова ни премијера, као и да афера није лажна. „Вечерњи лист” није писао да је било ко прислушкиван него да су излиставани телефонски листинзи и то на начин који није легалан. „Читаоци верују ’Вечерњем листу’, наша је улога у овој причи часна”, наводи се у реакцији „Вечерњег листа” и додаје да је Остојић у еклатантном сукобу интереса, јер нема таквог примера у Европи. Они подсећају да је и бивши министар унутрашњих послова Томислав Карамарко био пословни партнер Нинослава Павића, а не „Вечерњег листа”. „О професионалном и озбиљном новинарству на које се позива ’Јутарњи лист’, могла би се написати цела књига срама, с познатим лажним интервјуом с премијером Ивом Санадером на челу. Информацију ’Вечерњег листа’ потврдило је неколико извора у врху садашње, а не бивше власти, а Павићевом логиком подметања из подземља заправо долазе из врха власти”, пише „Вечерњи лист”.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.