Мркоњић: Бићу министар и после реконструкције Владе
БЕОГРАД – Министар саобраћаја Србије Милутин Мркоњић изјавио је да верује да ће остати на том месту и после најављене реконструкције Владе.
„Ја се реконструкцијом не бавим. Мислим да ћу бити министар и после реконструкције и да је ова влада добар тим људи”, рекао је Мркоњић новинарима у предузећу ЈАТ техника на Аеродрому „Никола Тесла” у Сурчину.
Он је додао да људи који воде владу „знају шта раде” и демантовао наводе појединих медија да ће преузети директорско место у неком јавном предузећу.
Министар саобраћаја је казао да нису тачне тврдње медија да је на Коридору 10 изграђено само девет и по километара пута.
„На том коридору је до данашњег дана завршено 200 километара аутопута и остаје још 120. Паре су обезбеђене и тај посао иде без проблема”, рекао је Мркоњић.
Он је казао да је извештај о свом раду поднео премијеру и потпредседнику владе Ивици Дачићу и Александру Вучићу.
Додао је и да с премијером и лидером његове Социјалистичке партије Србије Дачићем није разговарао о реконструкцији владе.
Јат ће брзо стати на ноге, свио авиони су безбедни
Милутин Мркоњић је изјавио да ће национална авиокомпанија „Јат ервејз” врло брзо стати на ноге, јер је „стратешки партнер већ изабран”.
„Радна група води тај процес и тражи дискрецију, али стратешки партнер је изабран - добар је, сарадња је изванредна и летови ће врло брзо бити појачани”, рекао је Мркоњић новинарима обилазићи Јат технику.
Мркоњић је обишао и Јат и београдски аеродром „Никола Тесла”.
Национална авикомпанија Уједињених Арапских Емирата (УАЕ) „Етихад ервејз”, Влада Србије и српски авиопревозник „Јат ервејз” потписали су половином јуна у Београду меморандум, који је предвидео да се у наредних месец дана испита могућост за улагање власничког капитала „Етихада” у „Јат”.
„Јат” је био први пут понуђен на продају и 2008. године, али се и на тај тендер нико није јавио, а још од 2007. као потенцијални партнери „Јата” у медијима су помињани руски „Аерофлот”, „Исланд ер”, „Туркиш ерлајнс”, „Балтик авијејшн системс”, конзорцијум домаћих привредника, „Ер Азија” и „Етихад”.
На првом тендеру 2008. било је понуђено 51 одсто капитала „Јата” по цени од 51 милиона евра.
Мркоњић је додао су сви авиони „Јата” безбедни.
Он је казао да тренутно једино има проблема са „Јат кетерингом”, чији је рачун у блокади, наводећи да ће то бити решено „данас или сутра када ће блокада бити скинута”.
За фирму „Су порт” из Београда, према његовим речима, интересује се више компанија и вероватно ће и „Су порт” добити партнера.
Мркоњић је најавио да ће 19. септембра бити отворена нова авио линија од Београда до Минска.
Он је истакао да сва предузећа у српском авиосаобраћају раде добро.
„Летачи, како зовем тај сегмент Министарства саобраћаја, добро раде”, додао је Мркоњић.
Директор „Јат технике” Срђан Мишковић је изјавио да је то предузеће потпуно усвојило нову технологију за одржавање авиона „Ербас” и АТР нове генерације, као и да је добијен сертификат за то.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.