Концерт Сен Жермена у „Белекспоцентру” означио почетак светске турнеје
Како то изгледа када се пионир француског новог хаус звука дохвати богатог афричког музичког наслеђа могла је синоћ да се увери београдска публика на концерту Сен Жермена у „Белекспоцентру”. Посетиоци су готово испунили ову дворану на првом наступу славног француског продуцента и аутора код нас, који се после паузе дуже од деценије вратио на сцену. Концерт је уједно, баш у Београду, означио и почетак светске турнеје Лудовика Навара, познатијег као Сен Жермен, како је и насловио први студијски албум после 15 година, инспирисан Африком, који је и представио.
Уз подршку седморице изврсних афричких музичара, који су се надметали у музичким вратоломијама на традиционалним инструментима, попут коре, али и оним уобичајеним. Наваро, као „шеф параде” и творац звучног споја електра са малијским утицајима, крио се иза огромног белог ди-џеј пулта препустивши да музика говори. И концерт је стога био од оних за праве музичке сладокусце – за оне који имају стрпљења да слушају и обрате пажњу на сваки одсвиран тон и награде инструменталисте на сцени.
Иако је акценат био на новом албуму и необичном, али успелом музичком сусрету Африке са плесним битовима, Сен Жермен је оставио места и за неке од својих највољенијих песама, попут „So Flute” или „Sure Thing”, уз које су многи београдски клабери дочекивали јутра на плесном подијуму.
Ј. К.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.