„Фејсбук” тестира „палац на доле”
Дуго су корисници „Фејсбука” тражили да им се једним кликом омогући да покажу да им се неки садржај не допада, и исто толико дуго се мрежа томе опирала. Дугме „дислајк” (dislike), супротно од подигнутог палца – чувеног „лајка” (like), сада је доступно ограниченом броју корисника, и то не на главном сајту, већ на „фејсбук месинџеру”, где могу да га користе у порукама које размењују путем ове апликације.
Овај пробни програм представља заправо компромис између захтева корисника и одбијања најпопуларније друштвене мреже да га уведе, страхујући да би ово дугме могло да буде злоупотребљено за онлајн насиље, али и да се не би допало познатим брендовима, од чијих реклама „Фејсбук” зарађује велике суме новца. Мрежа Марка Закерберга инсистира на томе да је значење спуштеног палца „не”, пре него „не допада ми се” и „не волим”.
Најпопуларнија друштвена мрежа омогућила је корисницима из Сједињених Америчких Држава и да заставицом означе вести за које мисле да нису тачне. Како је раније најављено, те лажне, или како их компанија зове спорне вести, требало би да проверава низ медијских кућа које ће друштвена мрежа одабрати. На овакав потез „Фејсбук” се одлучио после критика да су лажне вести пресудно утицале на победу Доналда Трампа на америчким председничким изборима.
А.М.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.