Недеља, 05.02.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Улице преоптерећене, колоне возила све дуже

Застој у Улици краља Милана (Фото Драган Јевремовић)

Крајем минуле недеље Београђане је дочекао саобраћајни колапс у Немањиној, код Главне железничке станице, у Кнеза Милоша, Ресавској, Булевару краља Александра... Аутобуси и аутомобили били су начичкани у колонама на бројним раскрсницама у центру града. А онда, почетак недеље сличан. Јуче је кркљанац затекао возаче у Краља Милана.

У години у којој се обележава седам деценија откако је на престоничке улице изашао први тролејбус слике са ове београдске саобраћајнице нису баш репрезентативне јер улице којима ова возила пролазе већ дуже су раскопане, а Краља Милана највише трпи због тога. Мало-мало па деси се да тролејбуси остану заробљени у колонама чији се крај не види.

Све би се некако поднело да је проблем био само у овој улици. Оближња Кнеза Милоша је и иначе саобраћајно веома оптерећена улица, а због бројних преусмеравања и Ресавска је сада преоптерећена, пре свега трамвајима. А обе ове улице избијају на Краља Милана који је уско саобраћајно грло постао пре свега због радова на Славији.

Математика је врло јасна – ко год крене ка центру мора да рачуна на чепове, прилична кашњења и неподношљиве гужве. У једном тренутку начичкана возила из правца Ресавске, у следећем слична слика у Кнеза Милоша и Краља Милана. Ни кад се упали зелено на семафору возачи немају претерано разлога за радост јер тек неколико возила успе да прође. И тако укруг. Много раскопаних улица, а много возила гравитира ка истом делу града.

Када су утиране саобраћајне трасе у старом делу престонице, ове улице сигурно нису биле планиране за толико аутобуса, тролејбуса и трамваја... Све би можда ипак било лакше да је динамика радова у центру другачије испланирана и да је макар одвијање јавног саобраћаја другачије било осмишљено. Овако, слике колапса се смењују из дана у дан. И тако ће бити до дубоке јесени.

Коментари8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Flavije Galerije
решења нема док наши "стручњаци" буду инсистирали на "интеграцији саобраћаја" тј да скутер и шлепер деле исту цесту! одређене улице морају бити само за јавни саобраћај, стим да таксије мора униформисати јер овако свако је такси! камионима ограничити вожњу по граду, доставе ограничити на време 00:00 до 05:00, направити више једносмерних улица, посебне траке за скутере... решења морају бити системска
Vidoje
Trebalo bi uvesti uslov da svako ko hoće u gradsku vlast prvo mora na specijalizaciju na FON. Pokretati radove istovremeno na ovoliko različitih mesta po gradu - tolika nesposobnost, ili nezainteresovanost (ili oboje) za osnovnu organizaciju je zaprepašćujuća.
FonFon
Pola ovih u vlasti zapravo je "zavrsilo" FON. Poznato je kako se dobija diploma tog "prestiznog" i donekle izmisljenog fakulteta. Cuj menadzer, pa menadzer nije profesija vec odredjena sposobnost koja se ne uci, nego si jednostavno preduzimljiv, odgovoran, mastovit i sl. Fakultet koji je nastao u SFRJ da bi partijski kadrovi imali pokrice sa diplomom fakulteta, sada se dize u nebesa.
Vidak Vidak
Gospodo, guzve su i razlog i motiv da se izbegnu, tako da se koriste bicikli, zdravije i lepše, zašto baš mora da se ide automobilima, ko da su vezani pupčanom vrpcom za njih, kompleks niže vrednosti ...
Alex
Je l i hitna pomoc i vatrogasci da predju nna bicikle !?
Nikola Nesic
Prošli smo razne eksperimente i silovanja. Tramvajem smo išli u XXI vek, vraćali stanove zbog kuća, imali smo i Ali Babu i 40 Boškovića, večite plamenove, mitinge podrške, autobuse podrške, ali ovoliko neznanje još ne. Jednostavno na mesta koja odlučuju nešto u ovom gradu su došli ljudi koji ne znaju šta je grad. Napustili su svoje zavičaje, ali su zavičaji ostali u njima. Suočeni sa ovim izazovima, za njih je grad velika nevolja, a beograđani su isto ono od čega su pobegli, pa im je lakše da svoje nemušte odluke donose bez empatije. Sad kad znamo, ostaje da mi lepo negde emigriramo, i da njima napravimo prostor da stvore svoje rodne grude.
Petar Amer
Ali zato imamo najlepsu fontanu na svetu koja jos i peva! Prosto da se zapitas sta jos ovaj narod hoce i kako mu ugoditi, prohodne ulice!?
straja
A ti ako imas neka veze sa "amer"...nikad nisi sedeo satima ili na "autoputu" ili na nekoj gradskoj saobracajnici ili zaglavljen u metro vise sati...da da "tamo" je sve u redu zato sto nemaju SNS....

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.