Субота, 29.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Ер Србија до сада услужила 10 милиона путника

(Фото Танјуг/Драган Кујунџић)

Ер Србија, после мање од четири године, јутрос је прославила историјски тренутак и пожелела добродошлицу свом десетмилионитом путнику, саопштено је из ове компаније Бранислав Кузмановић, архитекта из Суботице, изненадио се када је чуо ову лепу вест, док се на Аеродрому Никола Тесла пријављивао за лет ЈУ212 Ер Србије од Београда до Тиране. Дане Кондић, генерални директор Ер Србије, рекао је:

„Веома ми је драго што смо за мање од четири године превезли 10 милиона путника. То је значајан резултат за младу авио-компанију величине Ер Србије и то значи да смо, у просеку, свакодневно превозили скоро 7.000 људи из Београда и ка њему, што је истовремено изузетно велики допринос српској привреди. Ценимо поверење и лојалност коју су нам указали наши путници и наставићемо да им пружамо могућност избора и још више погодности.“


Бранислав Кузмановић (Фото Ер Србија)

Представници Ер Србије честитали су господину Кузмановићу и уручили ваучере за повратне бесплатне карте које ће моћи да искористи за путовање на било коју дестинацију која је у понуди Ер Србије. „Не могу да верујем да сам ја десетмилионити путник Ер Србије. Често летим Ер Србијом и искрено нисам очекивао овакво изненађење,“ рекао је Кузмановић.

Национална авио-компанија Србије прославиће своју четврту годишњицу 26. октобра 2017. и тренутно нуди летове за више од 40 дестинација у Европи, на Медитерану, Блиском Истоку и у Северној Америци. Флота ове авио-компаније састоји се од једне широкотрупне, 14 ускотрупних и шест турбоелисних летелица.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin Schwabenländle
Цитат: ЈАТ је својевремено имао најбољу храну у Европи. Наравно свако има право на своје мишљење, само се некако бојим да дотични није никада сео у један путнички авион. То показује његово мишљење о гастрономској понуди европских авиопревозника. Моје скромно мишљење образовано на личном искуству у путовањима авионима је да је ЈАТ имао далеко најгору могућу понуду, најгору. Из упоређења сам извадио источноевропске авиопревознике чија понуда хране у авионима није била вредна за узимање у као пример, или спомиљање уопште. Иначе видим да су писци осврта све сами стручњаци за цивилни авиосаобраћај.
dr Slobodan Devic
JAT je svojevremeno imao najbolju hranu u Evropi. Turizam, gostoprimstvo i hrana treba da budu u osnovi srpskog imidza (da ne kazem slike). Ne mogu da verujem da usteda na kvalitetu hrane moze da se isplati u danasnjem konkurentnom avio-saobracaju. Naprotiv, to bi mogao da postane dodatnim razlogom da putnici radije lete Aero Srbijom.
dr Slobodan Devic
@ Petar Amer - potpuno ste u pravu. Ne treba covek ni u toalet da ide tokom dvocasovnog leta. A za one kojima bas prigusti, za njih moze da se instalira automatska naplata ulaska u toalet - stono bi se reklo, elektronska baba-sera. Nego se nesto mislim, posto u avionima vec postoje maske za slucaj pada pritiska i jamacno samo skupljaju prasinu, trebalo bi i vazduh naplacivati. Jedino se ne bih slozio da putnici treba da okrecu pedale kako bi avion ustedeo i na gorivu ...
Petar Amer
Ne vidim kome uopste treba hrana u avionu na bilo kom letu kracem od 2 pa i 3 sata.
GRADA
Sve cestitke Air Serbiji uz zelje da odrzi isti nivo kvaliteta usluge kao i u zadnjih cetiri godine. Poslednje redukcije u servisu putnika na evropskim linijama trebaju ostro da zabrinu rukovodstvo (rezervacija sedista, ukudanje punog obroka, placanje dodatnih usluga, itd) jer putnici lako prelaze na druge operatore. To je najbolje iskusio Malev, koga vise nema.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.