Субота, 29.01.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

„Ер Србија”: безбедност путника није била доведена у питање

(Фото Д. Јевремовић)

Поводом спекулација појединих медија у вези са летом ЈУ 123 од 26.  новембра, „Ер Србија” обавештава јавност да на поменутом лету од Софије до Београда, ниједног тренутка нису били доведени у питање безбедност путника, посаде, као ни летелице, саопштено је из „Ер Србије.”

„Наиме, чланови посаде приметили су током лета вибрације, па су због предострожности, одлучили да се авион из техничких разлога врати на софијски аеродром. Важно је нагласити да је слетање обављено нормално, без икаквих потешкоћа. Прегледом летелице установљено је да недостаје један панел, који је замењен, чиме је авион убрзо доведен у пловидбено стање”, наводи се у саопштењу.

Летачка и кабинска посада „Ер Србије” реаговале су професионално и у складу са важећим процедурама, а прегледи су обављени у складу са највишим светским стандардима.Овакве ситуације се неретко дешавају и другим светским компанијама, али се томе не приступа толико сензационалистички као када је реч о једном делу наше јавности.

„Није јасно коме је у интересу да се шири паника и надамо се да то неће бити случај убудуће. Једно је алармирати јавност уколико постоје неки велики проблеми, а нешто сасвим друго намерно ширење панике”, констатује се у саопштењу „Ер Србије”.  

Авиону "Ер Србије" отпао део на лету из Софије за  Београд

Авиону "Ер Србије" на лету из Софије за Београд, 26. новембра након узлетања је отпао део летелице, али су брзом и благовременом реакцијом посаде избегнуте све штетне последице, објавио је Међународни сајт „Авиејшен Хералд”. Тај сајт објавио је данас да је приликом узлетања, односно дизања авиона на одређену висину летења, посада осетила буку и учестале вибрације у задњем делу летелице.

Посада је одмах је одлучила да авион врати у Софију, где је безбедно слете, 20 минута након узлетања. Бугарски тим за истрагу авионских инцидената известио је да је са летелице отпао један део током лета.

Према писању тог сајта, који извештава о свим авионским инцидентима широм света, овај догађај је окарактерисан као озбиљан инцидент поводом којег је истрага у току. (Танјуг)

Коментари21
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

branko
Elisni avion na relaciji ove duzine je bruka
dr Slobodan Devic
Maksimalni dolet ATR 72-200 je 1 200 kilometara. Rastojanje izmedju Beograda i Sofije je 330 km vazdusnom linijom ...
dr Slobodan Devic
Mozda bi Politika mogla da sazna imena pilota? Bez obzira na cemu lete, nasi piloti su imali izuzetno mali broj ne samo padova (samo jedan, JU 769, 1973-e sa Karavelom; eksploziju na JU 367 ne racunam jer je to bio teroristicki akt) nego i incidenata (sto govori i o dobroj "zemaljskoj aviomehanici"). Moze prica ko sta hoce, ali Avio Srbijom treba leteti ne samo iz patriotskih razloga. Onomad, moja bivsa snaja (Francuskinja), letela je iz Pariza za Beograd jer je JAT imao daleko bolju hranu nego AF.
bodili
"...недостаје један панел, који је замењен, чиме је авион убрзо доведен у пловидбено стање.." Na kome mestu bi trebalo da bude taj "panel" kad nije odmah primeceno da nedostaje? Ah da, ako je "nedostajao" onda nije mogao biti "zamenjen" mogao je samo biti namesten novi panel a ne zamenjen - zamenjuje se nesto sto je tu prisutno ali iz nekog razloga ne odgovara. Kako se zamenjuje nesto sto nedostaje? Izgleda mi da se ovde pokusalo nesto "lepo" i utesno reci sa malo reci i sa puno neizrecenih informacija sto samo povecava sumnjicavost....
Milan S.
Bezbednost putnika verovatno nije bila bitno ugrožena ali je naravno bila ugrožena inače ne bi bilo prinudnog sletanja nazad na aerodrom u Sofiji. Često se vozim avionom godišnje i 500k mil. nikad mi se nije desilo da neki deo aviona otpadne, priča kako je to mali problem i da se dešava često besmislena je. Da je sve objavljeno kad se desilo bilo bi mnogo manje medijske štete po kompaniju ovako budi sumnju u razloge neobjavljivanja.
Јован Скерлић
Пре пар година авиону холандске државне компаније КЛМ отпао је цео мотор. Тако да... где су људи ту су инциденти.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.