Субота, 13.08.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

За годину дана у Србији изграђено 56 километара ауто-путева

Аутопут Љиг - Чачак (Фото коридори Србије)

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је данас да је у претходних годину дана изграђено 56 километара ауто-путева, обновљено 85 километара пруга и одбрањено 25 закона у парламенту.

Она је додала да је потписан и комерцијални уговор за деоницу Коридора 11 од Прељине до Пожеге, договорена изградњу ауто-пута Шабац-Рума и брзе саобраћајнице Рума-Лозница.

Михајловићева је истакла усвајање Закона о поступку уписа у катастар непокретности и водова.

„Овим законом решавамо питање седам милиона грађана, јер то дотиче све нас. Уместо да обиђемо најмање шест места да бисмо у катастар уписали купљену некретнину, сада ће се то све обављати у року од пет дана одласком код јавног бележника или адвоката”, рекла је министарка за ТВ Прва.

Михајловићева је додала да је у претходних годину дана одбранила 25 закона у Скупштини Србије, од којих је, како је навела, 13 веома важно.

„Усвојили смо нови Закон о путевима, чиме ће путеви у Србији бити јасно категорисани, а одржавање и рехабилитација саобраћајница биће регулисани кроз јавне позиве и тендере”, рекла је она.

Подсећа да је усвојен и Закон о безбедности у саобраћају, као и закони о железници и безбедности у железничком саобраћају, којима се унапређује железнички сектор и спроводи даље усклађивање прописа са релевантним актима Европске уније.

Упитана да прокоментарише када ће се кроз Србију ауто-путевима возити 130 км на сат, Михајловићева је рекла да је закон усвојен и да очекује од „Путева Србије” да у најбржем року замене све знакове на ауто-путевима.

„Квалитет ауто-путева у Србији данас је много бољи него раније и ми смо спремни за повећање максималне брзине”, изјавила је Михајловићева. (Танјуг)

Коментари7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nikola
Bravo bravo, samo napred.... P.S Nije bot nego ironija!
baki
samo ? slušajući naše političare imao sam utisak da je napravljeno barem 5600 km.
Milan Bešina
Vojvodini ćorak. Šta beše ono sa tunelom kroz Frušku goru, Bg-Vršac-RO? I.T.D. Vojvođanska minijatura,
Nikola
Опет ништа у Војводини. Од Новог Сада до Руме је боље коњима ићи, него аутом! Следеће године почињу да граде аутопут Албанцима, којим ниједан Србин неће ићи, а војвођани ће и даље свакодневно да се ломатају по путу из 19. века! Срамота!
Branislav A. Boskovic, dipl. inz. elektrotehnike
Ја кад сам ишао у школу из географије ми је био познат путни правац Рума-Шабац-Лозница. Која ли је то техника да од Руме до Шапца иде аутопут, а од Руме до Лознице брзе саобраћајнице Рума -Лозница? Мора да се променила географија западне Србије. Кад овако објашњава министарка рад за наредне године, а новинари је не исправљају, имаћемо два правца из Руме пут Шапца и Вукове Лознице. Благош нама.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.