БИП-у забрањена реклама за пиво
Сви медији који су до сада приказивали рекламу за пиво БИП-а мораће да прекину емитовање тог спота, саопштио је Савет Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ).
Ово тело донело је такву одлуку на јучерашњој седници, а у кратком образложењу послатом медијима наводи се да огласна порука садржи елементе који су у супротности са Законом о оглашавању.
– Став Савета је да је коришћењем препознатљиве мелодије и стихова песме за децу у огласној поруци за БИП пиво, оглашавање алкохолних пића посредно усмерено на децу и малолетнике. Исто тако, огласна порука за БИП пиво садржи визуелно приказивање које може да наведе или асоцира на опасно или друго противдруштвено понашање – наводе у РЕМ-у.
Иако се у саопштењу РЕМ-а нигде не наводи који спот је забрањен, реч је о реклами БИП-а „Лепо је живети” која је недавно емитована на домаћим телевизијама. Специфична је по томе што је прати мелодија препознатљиве песме Душана Радовића „Здравица” (познатија као „Све што расте, хтело би да расте...”) коју је некада уз дечје хорове изводио легендарни Драган Лаковић. Међутим, у споту за БИП пиво сада је певају одрасли. Они су у секвенцама телевизијског спота обучени у ружичасте кабанице, а возе и минијатурне дечје бицикле.
Све ово је очигледно било спорно за РЕМ, чији представници јуче нису могли детаљније да образложе одлуку о забрани спота у домаћим медијима.
У БИП-у су јуче били изненађени овом информацијом, будући да их, како кажу, РЕМ није обавестио о својој одлуци. Ту информацију сазнали су од „Политике”, када смо их позвали да дају коментар на забрану спота.
За њих је посебно чудно то што оваква одлука РЕМ-а долази у тренутку када се реклама уопште не емитује у домаћим медијима.
– Прво емитовање имали смо 26. априла и спот је приказиван месец дана, до краја маја, уз позитивне реакције. Тренутно се не приказује у медијима, имамо паузу и планирали смо наставак кампање у јулу. Није било никаквих жаби, због тога смо сада изненађени – кажу представници познатог произвођача пива. Истичу да ће се сигурно жалити на одлуку о забрани рекламе, јер према њиховом тумачењу песма „Лепо је живети” која се чује у споту није дечја песма.
У БИП-у истичу да су откупили ауторска права за музику као и од Милоша Радовића (редитеља и сина песника Душана Радовића), који је, како тврде, чак рекао да речи песме долазе до пуног изражаја и смисла сада када је певају одрасли.
– Где пише да је ово дечја песма, када ју је Душко Радовић написао није се одредио да је то песма за децу – кажу БИП-у.
Подели ову вест






Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.