Субота, 28.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Следеће лето преговори о финансирању обнове пруге Београд - Загреб

(Фото Н. Неговановић)

ПОДГОРИЦА - У току је израда пројектно-техничке документације за реконструкцију пруге Београд-Загреб, а следеће године на лето требало би да почну преговори о начину финансирања реконструкције ове деонице, изјавила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Министарка је данас у Подгорици, где борави у једнодневној радној посети, рекла да се Србија, када је реч о пројектној документацији и њеној изради, налази у незавидном положају у односу на хрватску страну јер, каже, наша земља треба да припреми значајно више документације за тај пројекат.

''Очекујемо, не пре јуна следеће године, да можемо да почнемо преговоре о начину финансирања реконструкције'', рекла је Михајловић.

Потребно је, каже, око годину и по како би тај посао био готов.

Додаје, такође, везано за пројекат реконструкције пруге Београд-Загреб, да су две земље већ договориле заједничко аплицирање за радове на три моста на тој деоници. (Танјуг)

Коментари4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Marko
Potrebna je i Srbiji, i Hrvatskoj i ostatku EU i ne-EU zemalja brza pruga od Soluna preko Skopja, Nisa, Beograda, pa dalje ka Budimpesti, ili ka Zagrebu pa dalje prema Ljubljani, Minhenu itd. No, mogucnost da sednes u moderni voz u Beogradu i da tih 450 km do Zagreba ili 500 km do Skopja prodjes za 2.5h-3h za sada zvuci utopijski. Ipak nije nemoguce da se za 10-15 godina barem deo te price ostvari jer napredne i moderne ekonomije Evrope i sveta imaju racuna da finansiraju tu infrastrukturu. Snazno povezivanje sa stabilnim ekonomijama i stvaranje medjusobne zavisnosti smanjuje mogucnost sukoba i dugorocno otvara vrata napretku ljudi na nasim prostorima kao deo jedne sire price.
Anja
Zaboravili ste da treba i Kragujevcu železnički saobraćaj, bio bi red da sredite te pruge...
Svetlana Gačeša
Nešto u izjavi naše ministarske neće štimati je po kojoj logici se to Srbija po njoj "налази у незавидном положају у односу на хрватску страну јер, каже, наша земља треба да припреми значајно више документације за тај пројекат." Već pogled na geografsku kartu jasno pokazuje da se u Hrvatskoj nalazi veći deo te pruge Beograd - Zagreb i zato mije ta njena izjava vrlo, vrlo "čudna" jer po nekakvoj osnovnoj logici, svaka država bi valjda trebala pripremiti dokumentaciju za deo pruge koji je na njenom teritoriju?! I kako to da onda mi trebamo da pripremimo više dokumentacije nego Hrvati?!
Viperovski
Jednostavno je Hrvatska je već rekonstruisala dobar deo tog pravca za razliku od nas.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.