Уторак, 28.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Брнабић: „Фијат” остаје у Србији, нема разлога за сумње

(Фото ФАС)

Председница Владе Србије Ана Брнабић изјавила је да италијанска компанија „Фијат” остаје у Србији и да не постоји ниједан разлог да сумњамо у то.

„Током следеће недеље имам састанак са менаџментом Фијата. Замолила сам такође да се закаже и Надзорни одбор „Фијата” како би разговарали о даљим плановима”, рекла је Брнабић за дневник РТС.

Она је рекла да ће ускоро имати додатне информације које ће објавити. (Танјуг)

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Miki
Koliko sam ispratio priču, 500L je loše rangiran na USA tržištu zbog zastarelog automatskog menjača (koji i nije Fiat-ov), dizajna koji uopšte nije privlačan prosečnom Američkom kupcu, i određenih nespretno konstruisanih detalja u enterijeru (kratka sedišta, komplikovano preklapanje zadnjih sedišta...). Sve to nema veze sa sklapanjem u Kragujevcu, niti sa radnicima. Sa druge strane, na Fiat vozila u poslednje duže vreme, nema nikakvih posebnih pritužbi na kvalitet izrade. Sasvim su u rangu ostalih Evropskih vozila. Ali spomenute mane su dovoljne da ga potisnu na dno liste. Slične primedbe na 500L su i u Evropskim zemljama. Na današnjoj savremenoj mass liniji za sklapanje vozila koju primenjuje Fiat, i koja je standard za današnju auto industriju, sami radnici na liniji nemaju gotovo nikakav uticaj na kvalitet konačnog proizvoda. Kvalitet zavisi najviše od kontrukcije i inženjerskih rešenja pojedinih sklopova, koje radnici samo "ređaju" na vozilo dok se kreće linijom za proizvodnju.
Nenad
500L u par listi koje sam vidjeo uvjek bio najlosije rangiran model po kvalitetu na americkom trzistu. Pitam se da li je to zbog lose Fijatove tehnologije ili je problem u radnicima. Rukuvodstvo Fiat Srbije ozbiljno trebalo da izanalizira problem ako misli da zadrzi proizvodnju. Model se slabo prodaje upravo zbot toga, a fabrika koja pravi auto koji se ne prodaju nikome netreba.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.