Субота, 27.11.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

На шта се грађани највише жале омбудсману

Зоран Пашалић (Фото А. Васиљевић)

Заштитник грађана Зоран Пашалић рекао је данас да се грађани у Србији најчешће обраћају институцији омбудсмана због проблема у правосуђу, који се односе на неизвршење судских радњи, дужину трајања поступака и злоупотребу процедура. Он је у разговору са грађанима Параћина рекао да неки од тих проблема не спадају у надлежност заштитника грађана, али да ће „људима бити пружена усмена правна помоћ”.

„У претходних десет година имали смо мали број притужби и зато смо се одлучили да посећујемо градове у Србији и директно причамо са људима о питањима која их муче”, рекао је Пашалић.

По његовим речима, у Параћину је за десет година било 190 притужби грађана, а у Лозници 390.

„Лозница је први град који смо посетили да саслушамо грађане. Оно што смо приметили је да су грађани Лознице изнели исте проблеме као и они у Параћину”, казао је он, пренос Бета.

Додао је да се често дешава да људи не добијају одговоре надлежних институција што „спада у домен лоше управе”.

Заменик председника Општине Параћин Томислав Шалетић рекао је „да је поносан што је пројектом приближавања институције омбудсмана људима у унутрашњости Србије, који финансира Влада Бугарске, омогућено да се лично сретну са заштитником грађана”.

Параћинац Миодраг Милетић казао је новинарима да је пре четири године добио правоснажно решење о оставинској расправи на које није могао да поднесе жалбу и да се зато сада обраћа омбудсману.

„Отишао сам код судије и речено ми је да сам се одрекао права на жалбу, а ја то нисам урадио. На тај начин мени је угрожено основно људско право”, оценио је Милетић.

Заштитник грађана Зоран Пашалић разговарао је и с представницима власти, установа, предузећа и организација цивилног друштва у Параћину.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Iz Britanije
Nije tačno, ovde u Britaniji u dva odvojena slučaja sam se žalio finansijskom ombudsmanu. Jednom protiv osiguravajućeg društva za kola, drugi put protiv druge najveće banke i u oba slučaja dobio, uskraćene usluge i novac koji su dugovali. Obe ustanove su podvile repove i bez pogovora poštovale odluke ombudsmana.
marko
Па жале се што немају омбусдмана, тј онога коме могу да се жале.
Radoslav Jovanovic
Jos jedna podvala zapada?Kakvo ime takva i organizacija. Gde je praviosudni sistem, gde je zakon?
Desko
Slika govori sto puta više od reči!
laža i paralaža
Neko zaista ide da traži pomoć od njega? Pa pomaže li što?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.