Ипак нови коловоз на делу Коридора 10
Ниш – Пукотине по асфалту на коловозу новог и модерног ауто-пута Београд – Ниш – српско-бугарска граница, који треба ускоро да буде пуштен у саобраћај, нису плод новинарске маште.
Оне постоје и појавиле су се претходних зимских месеци на деоници новог ауто-пута између нишких села Просек и Банцарево, недалеко од Нишке Бање, што је најпре демантовано, а потом и званично признато.
То признање стигло је и из предузећа „Коридори Србије”, као и из грчке компаније „Терна”, која је признајући пропусте у изградњи после свега хитно вратиле раднике на ову деоницу.
На инсистирање нишких новинара, посебно Телевизије Зона, јуче су у „Коридорима Србије” званично рекли да је у гарантном року започето отклањање недостатака на деоници од Просека до Банцарева и да ће изградња новог коловоза бити о трошку извођача радова.
У „Коридорима” је, такође, речено да ће током нове изградње коловоза бити спроведен и стручни надзор којим ће бити утврђени сви досадашњи пропусти и, свакако, ко је крив и чијом је грешком коловоз пропао.
Посебно су у предузећу „Коридори Србије“ истакли очекивања да ће комплетна деоница источног крака Коридора 10, од Просека код Ниша до Црвене Реке у општини Бела Паланка, бити пуштена у саобраћај најкасније до почетка главне туристичке сезоне.
Пропусти у изградњи новог и савременог ауто-пута на источном краку Коридора 10, од Ниша према Димитровграду, који се већим делом већ користи (од Црвене Реке до српско-бугарске границе) настали су на деоници где се после окончања грађевинских радова и пред постављање хоризонталне и вертикалне сигнализације чекало још само на један озбиљнији и већи посао – на електро-машинско опремање новог и великог тунела „Банцарево“.
Непосредно пре ове деонице нови ауто-пут се са садашње трасе источне заобилазнице око Ниша одваја великим вијадуктом преко железничке пруге Ниш–Димитровград, паралелног регионалног пута и реке Нишаве и уместо кроз Сићевачку клисуру наставља према Јелашници, Банцареву и даље до Црве Реке. Управо на тој деоници, на којој је и поменути тунел, и која је једина без саобраћаја на источном краку Коридора 10, коловоз је и пре почетка коришћења почео да пропада.
Подели ову вест






Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.