Недеља, 26.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Проширује се Булевар патријарха Павла

Деоница дуга 1.875 метара од Кошутњака до Улице Пере Велимировића имаће по две траке у оба смера, а у средини ће бити трамвајска пруга на издигнутој баштици
(Фото З. Анастасијевић)

Четири коловозне траке, у оба смера по две, уздигнута трамвајска баштица на средини саобраћајнице и нова подземна водоводно-канализациона артерија – подаци су за личну карте Булевара патријарха Павла. На тендер за проширење ове саобраћајнице, на којој ће радови највероватније почети у току лета, стигле су четири понуде. Посао вредан 1,38 милијарди динара припао је конзорцијуму који предводи „Енергопројект нискоградња”.

– По истеку рока за подношење захтева за заштиту права понуђача (18. јун), почеће поступак закључења уговора и прибављања полиса осигурања и банкарских гаранција, а потом и увођења извођача у посао. Рок за завршетак посла је 540 дана од увођења извођача у посао – наводе у Дирекцији за грађевинско земљиште.

Тендером је обухваћена деоница дуга 1.875 метара од Кошутњака до Улице Пере Велимировића. Ова деоница припада другој етапи. У оквиру ње у току су радови прве фазе, односно измештање корита Топчидерске реке, а проширење Булевара патријарха Павла је друга фаза.

Посао вредан 1,38 милијарди динара припао је конзорцијуму који предводи „Енергопројект нискоградња”

У току радова, између осталог, биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање. Испод саобраћајнице биће потребно да се положи и око девет километара водоводних и канализационих цеви.

– Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити. С обзиром на предвиђено тешко саобраћајно оптерећење, испод коловоза ће се обавити ископи и замена материјала на дубини од око један метар, осим на деловима где се у току радова буде утврдило да постојећа конструкција испуњава потребне геомеханичке стандарде – прецизирају у дирекцији.

Дуж нове трасе предвиђена су по два стајалишта јавног превоза опремљена урбаним мобилијаром – код Улице Пере Велимировића и код моста за Прокоп.

Булевар патријарха Павла је магистрална саобраћајница, преко које ће се повезати Мост на Ади са спољном магистралном тангентом и мостом преко Аде Хује, а саобраћајница представља и везу са обилазницом око Београда, подсећају у Дирекцији за грађевинско земљиште. 

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

проценат
"нова подземна водоводно-канализациона артерија "?!? Поново ће копати канале за ту намену, а могли су да искористе старо корито Топчидерке, само положе и затрпају цеви у њега.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.