Проширује се Булевар патријарха Павла
Четири коловозне траке, у оба смера по две, уздигнута трамвајска баштица на средини саобраћајнице и нова подземна водоводно-канализациона артерија – подаци су за личну карте Булевара патријарха Павла. На тендер за проширење ове саобраћајнице, на којој ће радови највероватније почети у току лета, стигле су четири понуде. Посао вредан 1,38 милијарди динара припао је конзорцијуму који предводи „Енергопројект нискоградња”.
– По истеку рока за подношење захтева за заштиту права понуђача (18. јун), почеће поступак закључења уговора и прибављања полиса осигурања и банкарских гаранција, а потом и увођења извођача у посао. Рок за завршетак посла је 540 дана од увођења извођача у посао – наводе у Дирекцији за грађевинско земљиште.
Тендером је обухваћена деоница дуга 1.875 метара од Кошутњака до Улице Пере Велимировића. Ова деоница припада другој етапи. У оквиру ње у току су радови прве фазе, односно измештање корита Топчидерске реке, а проширење Булевара патријарха Павла је друга фаза.
Посао вредан 1,38 милијарди динара припао је конзорцијуму који предводи „Енергопројект нискоградња”
У току радова, између осталог, биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање. Испод саобраћајнице биће потребно да се положи и око девет километара водоводних и канализационих цеви.
– Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити. С обзиром на предвиђено тешко саобраћајно оптерећење, испод коловоза ће се обавити ископи и замена материјала на дубини од око један метар, осим на деловима где се у току радова буде утврдило да постојећа конструкција испуњава потребне геомеханичке стандарде – прецизирају у дирекцији.
Дуж нове трасе предвиђена су по два стајалишта јавног превоза опремљена урбаним мобилијаром – код Улице Пере Велимировића и код моста за Прокоп.
Булевар патријарха Павла је магистрална саобраћајница, преко које ће се повезати Мост на Ади са спољном магистралном тангентом и мостом преко Аде Хује, а саобраћајница представља и везу са обилазницом око Београда, подсећају у Дирекцији за грађевинско земљиште.
Подели ову вест


Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.