Сервисер поправио уређај, а трговац није обавештен
Купио сам шпорет који се покварио после неколико месеци од куповине. Пошто је трговина у којој сам га купио пресељена на другу локацију, ја сам се пожалио овлашћеном сервисеру који га је поправио. Међутим, убрзо се поново покварио и ја сам их још једном звао, али нису прихватили поправку. Да ли сам имао право да заменим шпорет после првог квара и да ли сам погрешио што немам доказ о томе да сам контактирао са сервисом, а не трговцем. Све је било преко телефона, а после поправке нисам добио и написмено да је уређај био на сервису. Да ли и на који начин сада могу да докажем да сам имао проблеме с уређајем и шта ако сервисер не буде желео да потврди моју причу.
ОДГОВОР:
Рекламацију је требало да уложите трговцу код кога је уређај купљен, а не сервису, јер Закон о заштити потрошача тако предвиђа. Трговац је у обавези да у року од осам дана одговори на рекламацију у писaној форми, а у року од 30 дана да је реши. Убудуће испоштујте ову процедуру како бисте били заштићени и остварили своја права у случају квара уређаја у гарантном року. У супротном, тешко ћете доказати да је било неких поправки и може се лако догодити да вам трговац не прихвати захтев или вас одбије за евентуалну замену.
Одговара Национална организација потрошача Србије
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.