После поправке замена производа
Купила сам у септембру 2017. године машину за прање веша у продавници „Вин Вин” на Новом Београду. Нисам имала проблеме са машином све до августа када су се покварила врата. После прања врата на веш машини не могу да се отворе. Позвала сам сервис и замењен је део на брави. Међутим и после поправке врата опет не могу да се отворе. У међувремену сам приметила да ни сат који показује трајање одређеног програма прања не функционише. Рецимо, укључим програм који траје три сата и 20 минута, а после 10 минута на дисплеју се покаже другачије време од 2 сата и 20 минута. То није једина замерка на ову машину, па ме интересује да ли имам право да од продавца тражим другу машину, јер не желим више никакве поправке. Машина је и даље у гарантном року.
ОДГОВОР:
По основу Закона о заштити потрошача имате право на замену, јер се квар већ једном десио. Ово проистиче из Закона о заштити потрошача, по коме продавац одговара за саобразност робе у року од две године. То значи да би требало да поднесете нову рекламацију продавцу са захтевом за замену. Они имају рок од осам дана да одговоре на ваш захтев.
Одговара Зоран Николић, НОПС

Подели ову вест


Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.