Уторак, 19.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
ПОТРОШАЧ ПИТА

Опет проблеми са рекламацијама обуће

(Фото Пиксабеј)

Највише питања читалаца који су се јављали редакцији „Потрошача” и ове године се односи на рекламацију обуће. Да ли је реч о лошијем квалитету обуће на нашем тржишту или се трговцима не исплати да прихватају рекламације, тек купци су незадовољни. Питање које смо добили прошле недеље гласи - шта да ради у ситуацији када трговац одбије рекламацију иако је купац сигуран да је у праву. Патике су му пукле само неколико месеци од куповине, а трговац не жели да уважи његову рекламацију, тврдећи да је обућу неправилно користио.

У последње време већина трговаца има уговоре са неком од акредитованих кућа за вештачење како би били сигурнији у одлуку која је донета поводом рекламације. Трговац наравно може и без наведених вештачења сам доносити одлуку о рекламацији, јер за такозвану саобразност робе уговору одговара управо трговац.

Нигде се у закону не наводи обавеза трговца да има уговор са неком од ових кућа, поготово што су и њихове одлуке на суду подложне обарању. Први корак након одбијања рекламације јесте да уложите приговор на рекламацију. Напомињемо да трговац није у обавези да опет прихвати приговор, али већина трговаца не прави проблем да се уложи жалба и изврши поновно вештачење јер се не слажете са првобитном одлуком. Уколико и након тога нисте успели позитивно да решите рекламацију, можете урадити вештачење о свом трошку у некој акредитованој кући за вештачење и на тај начин доказати да је обућа неквалитетна.

Одговара Центар за заштиту потрошача Србије

 

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

kiza
Патике су му пукле само неколико месеци од куповине, а трговац не жели да уважи његову рекламацију, тврдећи да је обућу неправилно користио.... Takav je,znaci-odgovor. Moje pitanje je,zasto se ne isporucuje uputstvo za koriscenje obuce? Uz svaku robu mora da ide uputstvo za koriscenje. Pre 2 god kupio zimske cizme za sneg i vodu,tako i pise na kutiji ali na Engleskom.Nasi stavili neku malu nalepnicu gde pise za suvo i toplo? Stavio tu sliku na FB,odmah mi obrisali sa doticne stranice .

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.