Превара уместо „јединствене понуде”
Прихватили сте „јединствену понуду” и купили мајицу преко интернета. Наручили сте телефоном производ који сте видели на ТВ продаји или у каталогу. Одлучили сте да уштедите тако што ћете преко друштвених мрежа купити парфем „оригинал” по сниженој цени и до 50 одсто. Нашли сте се једноставно у ситуацији да сте преварени, јер нисте добили робу коју сте наручили. Не изгледа као на слици, продавац вас је преварио и слао лажне фотографије, а немате никакве шансе да га пронађете, јер вас је блокирао на друштвеним мрежама или се не јавља на телефон. Шта да радите и како да остварите своја права.
ОДГОВОР:
Прво, сачувајте доказ о куповини – уговор или поруџбеницу, наводе у саветима на сајту Министарства трговине, у Сектору за заштиту потрошача. Трговац је у обавези да купцу достави уговор, образац за одустанак и предуговорно обавештавање, најкасније приликом доставе робе.
Уколико се предомисли и жели да после свега одустане од куповине, купац има право да одустане и то 14 дана од тренутка када му је роба испоручена, без навођења разлога! Важно је да у случају да одустаје од куповине, купац о томе обавести трговца у року од 14 дана од када му је роба испоручена и то на обрасцу за одустанак. Трговац је у обавези да му врати новац у року од 14 дана од дана када је примио образац за одустанак. Купац у овом случају плаћа трошкове враћања робе трговцу. Иначе, ово не важи за аудио и видео-снимке и рачунарски софтвер, уколико су у међувремену отворени, објашњавају у Сектору за заштиту потрошача.

Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.