„McCann Београд” проглашен агенцијом године у Србији
„McCann Београд” проглашен је за агенцију године у Србији на националном фестивалу „Кактус 2019”. Након великог успеха на регионалним „адвертајзинг” фестивалима „BalCannes” и „Golden Drum”, ова агенција освојила је престижно признање четврти пут у последњих 5 година, наводи се у саопштењу.
У конкуренцији 183 пријављених радова, према оцени жирија који су чинили угледни маркетиншки професионалци из земље и региона, „McCann Београд” имао је највећи број бодова, а награђене су кампање „Не одричем се”, „fARytale Journey” и „#StayClean”, које су реализоване у сарадњи са агенцијама „УМ Београд” и „Drive”.
„Награда за агенцију године доприноси томе да на сјајан начин приведемо крају једну за нас доста захтевну годину. Поносни смо и на чињеницу да ово признање освајамо четврти пут у последњих пет година и што стручна јавност препознаје наш рад у разноликим категоријама у којима смо награђени. Ово је признање и за брендове са којима радимо, наше сараднике и партнере, али и за тим који бележи успехе на локалним и интернационалним фестивалима. Задовољство нам је да заједно остварујемо сјајне резултате”, рекла је Јелена Јазић, директорка агенције „McCann Београд”.
Ова агенција послује у оквиру „I&F Grupe”, једног од водећих комуникационих система у југоисточној Европи и Нордијском региону.
„Кактус” је струковна награда која се додељује компанијама, институцијама и агенцијама за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години. О наградама одлучује стручни жири који чине угледни професионалци из креативних ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
Подели ову вест





Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.