Погрешна процена није услов за рекламацију
Купила сам одећу за поклон и у радњи су ми рекли да уз рачун могу да вратим уколико нешто не буде одговарало. Међутим, када сам вратила јер величина није била одговарајућа, нису хтели да прихвате рекламацију. Зашто се овакве ситуације дешавају ако имамо Закон о заштити потрошача? Како је могуће да трговци константно показују толику самовољу, а потрошачи незаштићеност, ако већ имамо пропис који нас штити.
ОДГОВОР:
Уколико сте купили било који производ и схватили да вам се не допада (на пример одећу за поклон за коју се испоставило да величина није одговарајућа, угаону гарнитуру за коју сте након испоруке схватили да је превелика за вашу дневну собу итд.). У свим овим ситуацијама роба нема никакав објективни недостатак, па вас, стога, закон ни не штити. Шта то значи?
Значи да продавац није дужан да вам робу замени или врати новац само зато што сте се предомислили, односно погрешили у процени. Ово, наравно, не значи да се не можете љубазно обратити продавцу с молбом да вам робу замени за другу или врати новац.
Одговара Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине туризма и телекомуникација

Подели ову вест










Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.