Општине преузимају предмете у вези са озакоњењем објеката
Начелница Градске управе Града Београда Сандра Пантелић, секретар за послове озакоњења објеката Немања Стајић и председница општине Савски венац Ирена Вујовић, потписали су данас документ којим је омогућено да ова општина преузме предмете који јој следују након промене Статута града, а примењиваће се од 1. јануара наредне године.
Након што је Скупштина града крајем јула усвојила нови Статут града, постало је извесно да ће градске општине преузети део надлежности везаних за послове озакоњења објеката.
Игор Беговић из Секретаријата за послове озакоњења објеката - Сектор за подручје општина Врачар, Стари град, Савски венац и Звездара, рекао је да ће у складу са променом Статута града, градске општине од 1. јануара бити надлежне за објекте површине до 400 квадратних метара, саопштио је Беоинфо, преноси Танјуг.
„Приградске општине ће са друге стране имати надлежност за решавање предмета везаних за објекте површине до 3.000 квадратних метара. Сви предмети који се тичу објеката чија површина превазилази поменуте границе, остају у надлежности Града Београда, односно Секретаријата за послове озакоњења објеката. Све ово је учињено због економичнијег и ефикаснијег поступка, с обзиром на то да је уочено да није свим грађанима лако да долазе у Градску управу”, рекао је он.
Од сада ће грађани све своје послове везане за озакоњење објеката моћи да заврше у матичној општини и неће морати да долазе из рубних делова града у центар. Грађанима ће бити лакше, једноставније и приступачније, а управо због тога је и одређена површина до 400 квадратних метара бруто, јер су углавном у питању породични објекти и мањи објекти намењени за становање више породица. Градским општинама ће укупно бити додељено више од 166.000 предмета, казао је Беговић.
Начелница одељења за озакоњење објеката и инспекцијске послове Општине Савски венац Марина Шибалић истакла је да очекује да ће у Општину Савски венац стићи између 3.500 и 4.000 предмета.
Спремни смо за преузимање и почетак рада на поступку озакоњења, а у оквиру Општине Савски венац формирано је и одељење са одсеком за озакоњење објеката. У шалтер-сали обезбеђен је шалтер на којем ће грађани моћи да добију све информације о току свог предмета, као и информације о томе шта је све потребно да би се поступак озакоњења успешно обавио, навела је она.
По преузимању предмета, мораћемо да их уведемо у нашу евиденцију. Молим грађане за мало стрпљења до окончања тог процеса, али очекујем да ћемо већ од 1. јануара бити спремни за поступање по тим предметима, рекла је Шибалић.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.