Недеља, 24.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

После паузе од 9. децембра, настављена производња у „Фијату”

(Фото А. Васиљевић)

КРАГУЈЕВАЦ – Радници крагујевачке фабрике „Фијат Крајслер аутомобили Србија” (ФЦА) вратили су се на радна места и наставили производњу возила „500Л”, после прекида од 9. децембра због зимског одмора и плаћеног одсуства. У Самосталном синдикату фабрике агенцији Бета је речено да је производња настављена по уобичајеној норми и производи се по 209 возила у две смене.

Председник тог синдиката Зоран Марковић је рекао да је прошла година била „страшна”, јер је било доста нерадних дана, и то 132 дана плаћеног одсуства плус годишњи одмори и државни празници.

„У 2020. години у оквиру структурних промена на нивоу компаније, радници ФЦА у Крагујевцу очекују већу упосленост уз почетак производње новог модела”, рекао је Марковић и оценио да су ово биле и жеље за 2019. годину које, нажалост, нису испуњене.

Он је навео да је производња у 2019. години била прилично мања у односу на могућности, јер је пун фабрички капацитет 150.000 возила годишње.

Коментари2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

B
Umesto da su napraili 6000 automobila za mesec odmora i poslali na ulice Beograda, u razlicitim bojama sareno, da razbije monotoniju, da se rese smoga, na racun subvencija drzave po prihvatljivim cenama polovnjaka...
Ivan Tomic
A zasto toliko forsirati FIAT? Da, sklapa se u Srbiji, ali se radi o uvezenoj tehnologiji i vecini delova. Pri tome FIAT bas i nije neki pojam kvaliteta, tehnologije ni ekologije. Tek sada rade na blagim hibridima za najmanje modele a i morali su da se spoje sa nekoliko drugih proizvodjaca da bi preziveli. Subvencije da ali ne samo za FIAT i ne samo za SUS motore... EV i plug-in hibridi moraju imati poseban tretman, na ustrb demotivisanja uvoza dizel polovnjaka.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.