Уторак, 21.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Чувени немачки произвођач аутомобила мења лого

(Фото Инстаграм/bmw)

Компанија „Бe-Eм-Ве” представила је обновљени лого, без традиционалног црног обода. Последњи пут је заштитни знак био промењен 1997. године, наводи се на сајту концерна.

„Нови лого за нову еру”, наводи се у саопштењу на инстаграму компаније.

Стари и нови лого
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Born with style. Born Electric. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #BMW #BMWi #bornelectric

A post shared by BMW (@bmw) on

Нови амблем ће, како преноси Спутњик, бити постављен на аутомобилу „Концепт и4”.

Потпредседник компаније Јенс Тимер је навео да „Бe-Eм-Ве” постаје „бренд односа”, док нови лого треба да симболизује отвореност и јасност.

Коментари10
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Jacob Grim
Čujem da će zbog ovog tajkuni početi masovno da odbijaju kupovinu novih automobila. I osobe odranije poznate policiji ne žele više dodira sa belim logom na crnom autu, kvari utisak zatamnjenih stakala.
duško
volio bih da mi neko objasni kako novi logo simbolizuje otvorenost i javnost, a stari kao pa ne
Slika...
Kada je moja firma platila Federeru samo za sliku, za reklamu, za sliku 150 milion evra, neki su pitali zašto, jer je mnogo. Odgovor je glasio da je on simbol švajcarske istrajnosti, držanja, urednosti itd. Zaposlenima su uveli mjere štednje da nismo ni olovku mogli dobiti.
Ivan Grozni
Kladim se da je dizajneru trebalo nekoliko godina da do detalja izradi ovaj "novi" logo, i da je kompanija morala da angazuje eksterne eksperte i plati jedno 10 miliona Evra za ovo cudo
Skupo, skuplje...
Ivane, daleko više! Moja pretpostavka, minimum 50 miliona eura. Moja firma, finansijske branše, platila 15 miliona eura za novi logo, za dvije riječi što su samo drugačije napisane! A bmw je po džepu jači.
Peh!
A ko da te nađe kada ne znaš pisati pravilno! E, jesi sam sebi prokardašio toliki novac. Baš si pehista!
Прикажи још одговора
Bojan
Simbolizuje jedno veliko ništa
Zoki
Ovaj auto vise lici na Jaguar ili Aston Martin nego Bmw
Оптимус Прајм
Скоро па су прекопирали Јагуар Икс-Е.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.