Субота, 01.10.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Пробијен тунел Стражевица на обилазници око Београда

Пробијена и лева тунелска цев испод Стражевице (Фото Танјуг - Влада Србије)

Тунел Стражевица на обилазници око Београда, деоница од моста преко Саве код Остружнице до Бубањ Потока, данас је пробијен у присуству потпредседнице Владе Србије и министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић.

Реч је о пробијању новог тунела „Стражевица”, који ће бити део леве траке аутопута београдске обилазнице.

Изградња левог тунела „Стражевица”, у дужини од 733 метра, вредна је око 20 милиона евра и у Путевима Србије очекују да тај инфраструктурни објекат буде завршен и пре уговореног рока.

Рок за завршетак левог тунела Стражевица је по уговору почетак 2022. године.

Пробијању тунела данас су присуствовали и градоначелник Београда Зоран Радојичић и в.д. директора ЈП „Путеви Србије” Зоран Дрбњак.

Десни тунел „Стажевица”, који се сада користи за двосмерни саобраћај, почео је да се гради још 1992. године, а пуштен је у саобраћај 2012. године.

Тим тунелом на сектору 5 обилазнице сада је повезана траса од Батајнице до Кружног пута којим се иде до Бубањ Потока.

Завршетком леве траке аутопута од новог моста на Сави код Остружнице, као и обе траке аутопута од тунела Стражевица до петље Бубањ Поток, биће комплетирано свих 47 километара аутопута од Батајнице до Бубањ Потока.

Десна цев тунела Стражевица пуштена је у саобраћај пре десетак година (фото З.А.)

У Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре очекују да то буде завршено за мање од две године, као и да ускоро буде уговорена и градња додатних 31 километар обилазнице од Бубања Потока до Винче и Панчева.

Тада ће бити изграђен цео прстен београдске обилазнице, која је почела чија изградња је почела пре око 30 година како би се изместио теретни саобраћај из града.

Градња деонице обилазнице око Београда од моста преко Саве код Остружнице до Бубањ Потока у дужини од 20,4 км кошта 207 милиона евра.

Главни извођач је кинеска компанија „Пауер чајна констракшн корпорејшн”, а подизвођач је азербејџански „Азвирт”, као и домаће фирме, преноси Танјуг.

Коментари3
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Vagar
Svugde u svetu se grade tuneli i putevi,samo ovde se dovlači publika autobusima da tapše političarima.
Pavlović Dušan
Bravo za ovaj vredan poduhvat koji će ubrzati izgradnju Obilaznice. Pre metroa treba graditi niz auto tunela, jer Beograd je jako pogodan za takvu vrstu saobraćajnica. Pre svega, Gavrila Principa do gradskog MUP-a, a zatim pravac petlja kod mosta na Adi do Autokomande. U prilog toj tvrdnji ide i improvizovan Terazijski tunel. Iako kratak i improvizovan, kada se nešto renovira u njemu (na primer promena svetala) u centru je pravi haos. Zato čelnici grada pod hitno, već od sutra krenite na posao.
marko
da Beofrad sa svojim podzemnim rekama je savrsen za takve tunele... taj ump je jedna od tezih gluposti koja je izmisljena a pritom preskupa!!!

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.