Уторак, 26.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Опет прекид производње у „Фијату”

(Фото Р. Крстинић)

КРАГУЈЕВАЦ - Радници компаније „Фијат Крајслер аутомобили” (ФЦА) Србија од данас су, након само три дана рада у новембру, поново на плаћеном одсуству, до 18. новембра.

Председник синдиката „Независност” у фабрици Зоран Станић је рекао агенцији Бета да су ове године Фијатови радници у Крагујевцу имали око 50 радних дана.

Он је казао да очекује још дана плаћеног одсуства до одласка запослених на колективни зимски одмор средином децембра.

У синдикату „Независност”, који нема репрезентативност у ФЦА, навели су да су радници заплашени због овакве ситуације, будући да многи имају и кредите за које су уписивали хипотеке на куће и станове.

„Стручњаци и добри радници одлазе из фабрике, не у великом броју, али је константно”, рекао је Станић.

Он сматра да је за честе прекиде у производњи у Крагујевцу крива смањена тражња „500 Л”, јер се, како је казао, исти модел производи већ девет година те је „опало интересовање”.

Према његовим речима, разлоге треба тражити и у кризи на ширем тржишту која је, навео је, била и пре пандемије корона вируса, а да је сада десет пута већа.

Станић сматра и да би баш у садашњим условима, ФЦА требало да популарише продају свог јефтинијег аутомобила као што је „500 Л”, будући да можда није време да се купују модели од 30.000 до 50.000 евра, преноси Бета.

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

milica
U Cileu sam videla da se prodaje novi Suzuki Alto za samo 5000 Evra.Cile je bogatija drzava od Srbije.Zasto je u Srbiji taj automobil nedostupan?
Helix
Dok oni pljackaju, narod nema ni za kiflu
slobodan
Za njih ce da bude para, iako je ekonomska isplativost ostanka Fijata u Srbiji odavno u minusu. Za domacu privredu, samo mrvice, i to selektivno.
S.VUK
U Francuskoj,Predsednik republike svi ministri,clanovi raznih drzavnih i regionalnih kinstitucija sluzbenici u drzavnim istitucijama kai idiplomatiji voze automile francuske proisvodnje .U Nemackoj .V.Britaniji,Italiji i Svedskoj je isti slucaj.Zasto u Srbiji nije isti slucaj ,Zasto nema odredbe da zvanicna vozila su proizvedana u FIAT-u Kragujevac..Utiliko pre,jer drzava finansira deo proizvodjne i plate sluzbenika i radnika.
marko markovic
S obzirom da Republika Srbija financira proizvodnju (isplatu plaća radnicima) FIAT može raditi što ga volja ...
Milomir
Taj prigovor moze da ide na dve strane, u jednom slucaju se radi o tome da drzava ne treba da bude de facto poslodavac u automobilskoj industriji (i ostalim ne-strateskim ind. granama). Sa ovim mogu u potpunosti da se slozim. U drugom slucaju, patoloskom, nema nikakvog problema sto drzava daje plate, ali zasto ih daje tako da profitiraju i neki STRANCI. To je skolski primer ekonomsko-ksenofobnog dziberluka.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.