Недеља, 26.06.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Мајсторисање на Савском кеју при крају

Пројекат обнове Карађорђеве од Бранковог моста до Париске и овог дела приобаља започет је у новембру 2018. године. – Највише посла остало код Капетаније где се изводе завршни радови на степеништу и на делу плочника
(Фото Д. Алексић)

Коначно се назире крај радовима на Савском кеју, који се изводе у оквиру пројекта обнове Карађорђеве од Бранковог моста до Париске и овог дела приобаља. У овај део града мајстори су стигли пре тачно две године и план је био да све буде готово у року од 425 дана. Тај рок је одавно прошао, као и септембар и половина септембра 2020, што су за радове на кеју били додатни циљни датуми. После више померања, у току ове јесени деловало је да ће се обнова кеја „прелити” и у 2021, али на срећу тај посао је ушао у завршницу.

На Савском кеју у потпуности је завршена главна пешачка стаза, као и бициклистичка, готово је и уређење нових зелених површина и површина које сада прекрива бели камен, као и постављање клупа уз реку. Завршено је и поплочавање већег дела новог степеништа између Карађорђеве и кеја. Звук грађевинских апарата и даље се чује и то у зони између Капетаније и Бетон хале где је посла највише и остало. Ту се обављају завршни радови на степеништу које се протеже између ове две зграде, као и на огромним жардинијерама на које се лепи гранитна декоративна облога. Више посла остало је са друге стране зграде Капетаније где ову подлогу и даље чекају и жардинијере и партерни део.

Да је ово градилиште и даље активно сведочи и то што део клупа ближе зеленим површинама није постављен, а на више места остало је да се обаве само они фини, завршни радови. Гранитне коцке не тако давно постављене на шеталишту су већ исфлекане, неке од њих већ и напрсле па се очекује да и то буде сређено.

Док се радови приводе крају, грађани који су пролазили овим делом приобаља указали су да би на кеју требало да буде више канти за смеће јер сматрају да оно што је тренутно постављено није и довољно.

Ако сви наведени заостали послови буду, како делује према тренутном стању, завршени у току овог месеца, то значи да ће тачка на пројекат „извођења радова на реконструкцији Карађорђеве и Савског кеја уз Карађорђеву улицу” (што је званично и стајало као назив овог пројекта на грађевинској табли) бити стављена после тачно две године, односно после 10 месеци у односу на првобитно званично најављен рок за цео овај пројекат. У међувремену, и у граду и у Дирекцији за грађевинско земљиште тврдили су да нема већег пробијања рока јер је за радове на Савском кеју важила друга грађевинска дозвола. Истакли су и да за кеј важи други рок (до септембра 2020), односно рок невезан за онај за радове у Карађорђевој. Таквим појашњењем и у граду и у Дирекцији су сами себе демантовали јер су управо на почетку реконструкције Карађорђеве и кеја у званичним одговорима нашем листу од 24. октобра 2018. потврдили да је цео пројекат обнове Карађорђеве и кеја орочен на 425 дана, што је оквирно био крај јануара 2020. Као један од већих проблема на овом градилишту, што су и житељи овог дела града у више наврата истицали, али и у шта су се више пута наши репортери уверили, био је мали број радника на терену у претходна 24 месеца.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Однеси воленје
Приобаље реке Саве, од Моста у Бранковој до Париске Улице не зове се "Савски кеј", него Пристаниште. То је ново простаниште, а старо је некад било код Шећеране. "Савски кеј" налази се на левој обали Саве, од Блока 45 до Блока 70а, односно до новобеоградске топлане. Још једна ствар. Мали број радника на градилишту није проблем којим треба да се баве новинари или грађани који посматрају одвијање радова. Инвеститор (Град) мора од извођача да захтева поштовање уговорених рокова, макар судским путем.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Па кад неће послодавац (или инвеститор, како кажете), морају новинари и грађани. Мост Краља Александра Првог је брже саграђен, него што ови поставише плочице и посејаше траву.
damjan
Kad ce vec jednom da resite kosmar gradjana zbog raskopanih ulica koji je poceo od Djordja Vasingtona pa cara Dusan sve do Tadeusa.Za to vreme nasi gradjevinci su svojevremeno napravili pristanista u inostranstvu i hale nekoliko puta komplikovanije.Sta ne valja sa organizacijom tih radova.Tu su skole,fakulteti,snabdevanje.
Savan
Te žardinjere ili betonske vaze treba ukloniti sa javnih površina,jer s vremenom nažalost postaju odlagalište za opuške.
Ljuboje
2 i kusur godine za 200-300 metara ulice... Danas je i slaganje betonskih ploca i izlivanje asfalta postala nauka, a postavljanje tramvajskih sina kompleksnije od puta na Jupiter, a i pored tog ekstremno sporog rada dobili smo i neverovatno lose izvedene radove. Tek ce biti zabavno kad jednog dana pocnu da rade metro. Trebace im barem 300 godina da ga zavrse, a i kad dodju do kraja ono sto su prvo uradili ce vec da se raspadne. Pa sve u krug....

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.