Уторак, 30.11.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Пројекат метроа неће коштати мање од 4,4 милијарде евра

(Фото Пиксабеј)

Цена метроа у Београду неће бити нижа од 4,4 милијарде евра, каже председник Александар Вучић, уз опаску да коначна цена још није дефинисана, јер пројекат није завршен.

„Сигуран сам да цена пројекта неће бити нижа од 4,4 милијаде”, рекао је Вучић на конференцији за новинаре након потписивања Споразума влада Србије и Француске о сарадњи у области спровођења приоритетних пројеката у нашој земљи, упитан колико ће оквирно коштати пројекат метроа.

Он је навео да је то огроман новац и огромно улагање, али да ће драстично утицати на повећање БДП у наредним годинама, посебно у 2022. и 2023. години, у којој Србија жели да, како је рекао, настави са успесима у поређењу са свима другима.

Вучић каже да се води конзервативна економска политика и да Србија неће дозволити да јавни дуг пређе 60 одсто БДП без озбира на сва улагања и мере.

„Хоћемо да сачувамо сигурност земље и наших потомака. Наша политика је да размишљамо о деци и не оставимо превелике дугове”, казао је Вучић.

Он је навео да очекује да се заврши посао у вези са продајом Комерцијалне банке и додао да ће бити враћен део дугова, преноси Танјуг.

Казао је и да ће се улагати, наводећи као пример да је Француска у овој години уложила 500 милијарди евра више од планираног, а да је Србија уложила шест милијарди, што говори о разлици две економије, али и о томе да је Србија, пропорционално својој економској снази, улагала много.

Коментари17
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

I Portoriko ima metro!
Gledam samo koliko sramotnih komentara o metrou i koliko praznoglavi ljudi nemaju blage veze.A u svetu metro sistemi u Bugarskoj, Iranu, Uzbekistanu, Kolumbiji, Tunisu, Gruzijii, Nigeriji a u Nemačkoj u svakom gradu iznad 600 hiljada ljudi.Beograd je jedini milionski grad koji se guši u saobraćaju.Još se usudjuju da pitaju kome treba metro a svi gradovi u Srbiji rastu neprestano.Treba već da planiramo metro u Novom Sadu i Nišu a ne u Beogadu,taj je trebao biti gotov već juče za današnje potrebe!
Da/to ne bude-prekomplikovano
A hoće li kasnije za svaku "gredicu" ili elektro uređaj morati da dođu stručnjaci iz Francuske jer hoće ili neće biti ugovoren i transfer tehnologije ? Promene se prilike u Evropi, Francuska " okrene ćurak"pa ti BGD gledaj od koga i kako onda kupuješ sve te "granate" za zamenu. Francuzi su veoma poznati po svojim originalnim i nekompatibilnim patentima kojima pasionarano teže.Svi znaju za "kišobran" ručku od menjača "Renoa 4 " koji nije imao analognu u svetu.
dusan1
Dodvoravanje biračkim nema kraja ! Beogradu metro a trećina Srbije nema ni Železničku stanicu ili i ako je ima ne prolaze NIKAKVI vozovi . U Srbiji ima naselja i bez struje i TV signala a da ne pominjemo puta, vodovoda, kanalizacije ,sakupljanja smeća i slično. Debeogradizacija Srbije mora da bude prioritet ! Omogućiti svakom biraču isti životni standard na bilo kom mestu u državi je borba protiv diskriminacije a ne samo LGBT prava.
Nesa
Ne znam ko ce da koristi taj metro....ja u kom god pravcu krenem peske , stignem za pola sata , sat.Pesaka. Kakav bre Metro, za koga? Za 4,4 milijarde evra po kamati od 3% , pa samo na kamatu ce da nam ode godisnje 150 miliona evra, to je kao 3 GSP-a! Koji ludak hoce da zaduzi Srbiju sa skoro 10% BDP-a, koliko ce ovaj suludi projekat da nam otkine. Pa mi jos placamo dugove iz 70-ih bre. Pa za Restituciju sada treba da se odvojimo 2 milijarde...odakle , bre?? Ovo Korona kosta preko 5 milijardi!
Petar
4,4 milijarde za izgradnju i ko zna koliko za održavanje. Beograd jedva održava GSP ovakav kakav je sada. Ko se malo zainteresuje i pročita šta ljudi od struke iz drugih delova sveta imaju da kažu metro nije dobro rešenje za grad veličine Beograda. Kada bi se svi Srbi spakovali u Beograd onda bi možda i vredelo razgovarati o metrou.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.