Понедељак, 23.05.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Прве деонице на Моравском коридору готове 2022. године

Премијерка на градилишту Моравског коридора (Фото Танјуг)

ЋИЋЕВАЦ – Премијерка Ана Брнабић обишла је данас радове на изградњи Моравског коридора на делу Појате-Крушевац и најавила да ће прве деонице на том најсавременијем ауто-путу бити готове већ 2022. године.

Премијерка Брнабић, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић и в.д. директора Коридора Србије Александар Антић обишли су код Ћићевца радове на изградњи моста преко Јовановачке реке и пруге, који ће бити дуг скоро 500 метара.

„У буџету за 2021. имамо опредељено 330 милијарди динара, што је 5,5 одсто БДП-а за капиталне инфраструктрне пројекте”, навела је премијерка.

Рок за завршетак моста је годину дана, рекао је Танјугу инжењер Иван Јовановић, задужен за мостове у конзорцијуму Бехтел-Енка.

Каже да радови углавном теку према планираној динамици, као и да у понедељак почиње изградња још три моста, једног преко Јужне Мораве и два преко Западне Мораве, преноси Танјуг.

У завршној фази је и изградња кампа за више од 1.500 радника на 20 хектара код Крушевца.

Моравски коридор – ауто-пут од Појата до Прељине, биће дуг 112 километара и повезаће подручје на којем живи више од пола милиона људи.

Радови су започети на првој деоници, до Појата до Крушевца дугој 28 километара.

Епидемија коронавируса успорила је реализацију неких пројеката, али је велика ствар да ниједна није прекинута, казала је премијерка.

Додала је да је на појединим пројектима било кашњења али да се улажу напори да се то надокнади, а пројекти врате у установљену динамику.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pero
Dajtet to kinezima ovi ima da razvlače narednih 7 godina , skupi su a pritom i spori.Bilo je reči da se završi za tri godine kompletnih 107 kilometra a oni ima tri godine da grade 30 km.
Nebojša
Bas lepo i sjajno. Čitam koliko mostova, regulise se i na pojedinim mestima izmesta tok Morave, sjajan poduhvat i sve to kosta 800 miliona evra. A onda gledam Fruskogorski koridor koji je 3 puta KRAĆI, koji je TREĆINU UŽI jer je brzi put i NEMA TREĆU TRAKU u oba smera, a on košta 606 miliona evra, nema reke i regulisanja toka itd... Po toj logici Fruskogorski bi kostao 2.4 milijarde evra, ako bi bio 3 puta duzi i trecinu siri da bi bili ekvivalentni. Od mene toliko, pa ko razume razume.
Dejan K.
i velikog tunela
Lex
Фрушкогорски подразумева изградњу моста преко Дунава.
Budimir
Prve deonice ili cela trasa , bilo je neko obecanje da ce do kraja 22 biti zavrseno do Preljine ?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.