Уторак, 30.11.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Приоритет су аутопутеви и пруге

Томислав Момировић (Танјуг/Тара Радовановић)

Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић очекује да Србија у новој 2021. изађе из корона кризе и настави убрзану реализацију инфраструктурних пројеката, а приорирет је да се до краја године заврши изградња деонице аутопута „Милош Велики” од Прељине до Пожеге и брза пруга од Београда до Новог Сада.

Момировић је рекао Танјугу се највише улаже у изградњу аутопутева и пруга који ће врло брзо премрежити нашу земљу и омогућити да се брзо стигне са једног њеног краја на други.

„Морамо да завршимо аутопут Прељина - Пожега и брзу пругу Београд - Нови Сад и ту нема дискусије и компромиса”, поручио је Момировић.

Остали стратешки пројекти су, каже, градња Моравског коридора Појате - Прељина, затим Фрушкогорског коридора од Новог Сада до Руме, аутопута Рума - Шабац и брзе саобрацајнице Шабац - Лозница.

Такође, градња деонице аутопута од Београда ка Сарајеву Кузмин - Сремска Рача, завршетак обилазнице око Београда и изградња станова за припаднике војске, полиције и служби безбедности.

Додаје да лично очекује да у 2021. изађемо из ове медицинске кризе.

(Фото Анђелко Васиљевић)

„Економске и социјалне активности су потпуно отежане и надам се да ћемо кренути полако да излазимо из тога. Као што знате, Србија је једна од првих земаља у Европи која је кренула са вакцинацијом, што није случајно”, навео је министар.

„Србија је давала помоћ многим државама које су доста развијеније од ње. Сада се понаваља ситуација и Србија је међу првим земљама која улази у вакцинацију. Ако бисмо успели да вакцинишемо довољно људи, пре свега, старијих ми бисмо међу првима изашли из кризе или почели да излазимо”, каже Момировић, који је члан Кризног штаба.

Више није битна цена по којој можемо да решимо тај проблем, напоменуо је он и нагласио да ће сви који се буду изборили са короном после лако надокнадити те финансијске издатке.

 

Коментари11
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Мали Ђокица
Приоритети су обновити оних 22.000 фабрика, комбината и свега осталог што је закључано. Индустрија је ипак друга привреедна грана а комуникације тек терцијална. Нема тим пругама и путевима ништа да се превози док се не обнове бар 2.000 фабрика.
stale
Nije predsednik rekao da su to prioriteti, on je imao neke druge u novogodisnjem obracanju, "Prioriteti u 2021. da sačuvamo mir i stabilnost, briga o zdravlju i bolji standard" Doduse malo se osvrnuo i na Jovanjicu, cisto da pravno pojasni nedoumice.
Milan01
Mi jednostavno, ubrzano hvatamo korak sa svijetom; nema 'Evrope' bez dobrih puteva, zeleznica, gasa, interneta, prvoklasnih komunikacija. Postajemo dio razvijenog svijeta, mladi ljudi zele da nam dodju, da osjete nas nacin zivota, kulturu, da vide ljepote nase zemlje. Zato puno podrsaka vladi da istraje I ispuni razvojne planove. (Slusao sam Ljubisu Ristica, trebalo bi dosta toga uraditi I u oblasti kulture). Iskoristimo znanje i pamet nasih ljudi. Istina, moramo biti I odgovorniji.
Aranđel
Putem Novi Beograd - Surčin - Obrenovac prolazi svakodnevno više vozila nego što će Moravskim koridorom za tri meseca. To su pokazala sva brojanja, ali je ugradnja na Moravskom koridoru najveća u istoriji.
Aranđel
Cenjeni Budimire, promašili ste temu. Srbiji su neophodni dobri putevi, da bi sa svake njive mogli da se ubiru plodovi. Zato je neophodno graditi racionalno, a ne ugrađivati se maksimalno.
Budimir
A ko vas hrani ? Beograd nije Srbija , i mi seljaci moramo da zivimo - licno nikada u Beogradu !
Божа
И не заборавити Милета како иде лајковачком пругом.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.