Уторак, 03.08.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Додатне станице и поласци за „БГ воз”

(Фото „БГ воз”)

Поједини међуградски возови, али и они из система „БГ воза”, убудуће ће се заустављати у додатним станицама. Како је саопштио „Србија воз”, од јуче се композиција из система „БГ воза” која из Лазаревца полази за Овчу у 6.10 часова, зауставља и у станици Барајево укрсница у 6.38 часова, а воз који из Овче полази ка Лазаревцу у 15.55 часова, зауставља се у Барајево укрсници у 16.49 сати. У станици Вреоци заустављаће се у 6.31 сат воз који из Ваљева ка станици „Београд центар” полази у 5.55 часова, а у 6.55 сати и воз који из Прокопа полази за Ужице у 5.52. У Вреоцима ће се убудуће у 18.15 часова заустављати и воз који из Пријепоља теретне креће ка Прокопу у 11.50 часова, а у 20.28 сати у Вреоцима ће се заустављати и композиција која из „Београд центра” креће пут Ужица у 19.40 часова.

На српским пругама у осталим градовима уведене су још неке измене па прецизне информације о свим редовима вожње путници могу да пронађу на сајту www.србвоз.рс, као и на фејсбук страници „Србија воза”.

Јуче се, иначе, навршило тачно две године откако су укинути возови из Београда ка северу земље, а због реконструкције и модернизације пруге за велике брзине од престонице до Новог Сада. Када су ови возови укинути убрзо је најављено да ће посао, који је почео и пре потпуног укидања саобраћаја између главног града и Српске Атине, бити завршен у јесен 2021. Тај циљни датум прилично дуго је важио да би недавно било откривено да на више тачака на градилишту брзе пруге постоје проблеми и да су рокови под знаком питања. Али, како су крајем прошле године нагласили надлежни у држави, договор је да све, по сваку цену, буде готово до краја 2021. Ипак, и даље је неизвесно када ће редовни путници поново моћи да седну у воз из Београда ка Новом Саду. Управо то је била једна од најпопуњенијих и најисплативијих железничких линија пре укидања.

Коментари6
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Milan
Sve je to lepo i krasno, samo BG voz i dalje ne ide do Pančeva! A Vesić, kao i obično, svašta obećava pred izbore! Kakvi su sad problemi iskrcali, kad su uradili najteže deonice. Obe tunelske cevi su probušene i izgrađen je viadukt kod Čortanovaca. Pre će biti da se kasni sa izgradnjom nadvožnjaka i podvožnjaka. U Batajnici je tek pre neki dan raspisan tender za izgradnju nadvožnjaka. Još nije ni izvršena eksproprijacija zemljišta. Kasni administracija koja sporo obavlja pripremu dokumentacije.
Alek
Zašto se toliko čeka na produžetak bg voza ka karaburmi kad tunel postoji godinama.
Gagi, dipl. inž. saobraćaja
Poštovani Alek, od leve i desne cevi tunela »Vračar« izgrađene su dve cevi tunela »Karaburma«, svaka dužine po 600m i to leva cev tunela u periodu 1975-1977, a desna cev tunela 20 godina kasnije. I od tada do danas ni jedna vlast u Beogradu nije »znala« da postavi šine i kontaktnu mrežu u već izgrađene tunele i tako produži linije »BG voza« do Karaburme i dalje do Rospi Ćuprije.
Вуле
Гужве на панчевачком мосту су несносне, мост је преоптерећен. ... И због чега не иде БГ воз у Панчево?
Dr. Vesko Vujicic
Ovaj BG voz mogao je bude podloga za metro, 5-10 minuta intervali i poceli bi da se razvijaju brzo delovi grada, jos poneka stanica da se ubaci izmedju te odraditi pratecu infrastrukturu, liftove, stepenice, nadstresnice, info table da vise zalici na stanice i eto. Ko radi u centru ili na Novom Beogradu a iz Batajnice, Zemuna, Borce, Panceva znatno mu je olaksan pristup. Cak i linija ima mnogo vise smisla od novog resenja za metro. Naravno i besplatan parking oko ovih stanica bi smanjio guzve.
Вуле
Нажалост, већ дуже време, БГ воз не иде у Панчево...

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.