среда, 12.05.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 04.02.2021. у 14:29

Кинеска државна телевизија изгубила дозволу за емитовање у Британији

Седиште ЦГТН у Пекингу (Фото Бета/АП)

ЛОНДОН – Британско регулаторно тело за медије Офком објавило је данас да укида дозволу за рад кинеској глобалној ТВ мрежи ЦГТН, међународној телевизији која емитује на енглеском, наводећи као разлог контролу коју над њеним програмима има Комунистичка партија Кине.

У саопштењу Офком, наводи да је дозвола за емитовање дата компанији „Стар Ћина Медиа Лимитед” која заправо нема уредничку одговорност за садржаје ЦГТН-а, а да није могуће пребацивање те дозволе на ентитет који стварно контролише телевизију, јер њу контролише кинеска комунистичка партија.

„Дали смо много времена ЦГТН-у да се прилагоди прописима. Ти напори су сада исцрпљени”, навело је британско регулаторно тело наводећи да сходно томе сматра одговарајућим да се укине дозвола ЦГТН-у за емитовање у Великој Британији, преноси Бета.

Одлука Офкома би могла додатно да погорша односе између Велике Британије и Кине већ нарушене због британске осуде третмана Ујгура, муслиманске мањине, од стране Пекинга и спора око кинеске безбедности у Хонгконгу.

Офком је додао да ће ускоро одредити процедуру кажњавања те телевизије због извештавања које се сматра пристрасним, неправедним и супротним поштовању приватног живота.

У јулу је ово регулаторно тело прозвало ту кинеску државну телевизију због односа према бившем британском затворенику, новинару Питеру Хамфрију, приликом извештавања о његовом хапшењу у Кини. У мају прошле године то тело је указало на пристрасност ЦГТН-а приликом извештавања о продемократским демонстрацијама у Хонгконгу 2019. године.

Коментари10
50b1a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

slobodan
i treba
Aco Vasiljevic
Zasto treba Slobodane????Pa veca je sloboda novina, Tv-a u Kini nego u VB.Uostalom sada ce i ovi njima ukunuti po Kini i 1:1
Ratko
Na drugoj strani napravili su Britanci uslugu Kinezima tj ustedu para - niko to u Britanji ne gleda pa Kinezi dzabe placaju zakup frekvencija ili ste vec tome adekvatno.
Stari realista
Kineska televizija izvestava pristrasno i neprevedno. Verovatno nisu hteli da se razlikuju od zapadnih televizija. E zapadna demokratijo jadna li si.
Dr. P. B. Markovic
A sta ce Engleska kazati i uraditi kad njima Kina zatvori televiziske stanice u Hong Kongu i Kini.
Trpe
Jos jedan primer zapadne "demokratije"!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља