Среда, 27.10.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Почело уклањање пруге на Дорћолу због изградње парка

(Фото Танјуг)

Данас започете радове на уклањању пруге ван функције у Дунавској улици на Дорћолу, што је део припрема за изградњу линијског парка од 4,6 километара, обишао је министар за грађевинарство, саобраћај и инфраструктуру Томислав Момировић.

Навео је да као Београђанин који је везан за Дорћол сматра да је суштина да изгради линијски парк који ће бити најлепши парк у Београду а вероватно и најлепши у региону.

„Сви становници Дорћола, Доњег Дорћола, насеља 25. мај ће ускоро имати потпуно другачији квалитет живота на рекама. Мислим да Дорћол добија најбоље од спуштања Београда на реке”, рекао је он и оценио да, када се изгради парк, тај крај ће изгледати као мали Њујорк у Београду.

Председник градске општине Стари Град Радослав Марјановић оценио да је изградња линијског парка за ту општину један од најважнијих пројеката који је почео да се реализује ове године.

„Важно је да се део посла око имовинско правних односа и припреме реализације обави ефикасно и брзо, да крене да се реализује добро динамиком”, рекао је он.

Додао је да ће са линијским парком Дорћол добити велики број новог дрвећа, пешачке и трим стазе, односно простора где ће грађани моћи да проводе слободно време.

„Уклањање остатака пруге је заправо припрема реализације великог пројекта који ће директно унапредити квалитет живота грађана, поготово Доњег Дорћола, јер практично ће парк чија је дужни преко 4,6 километра, са преко 5.000 нових садница, бити зелена оаза у срцу града, добро за грађане и Београд”, рекао је он.

Главни урбаниста Града Београда Марко Стојчић рекао је да ће линијски парк умногоме променити Београд јер ће тај простор престати да буде препрека изласку становника на реке.

„Очекујемо да део радова крене крајем јесени, од Бетон хале кроз простор Куле Небојша. А следеће године фебруар - март, када добијемо грађевинску дозволу и извођача, наставићемо трасом ка Панчевачком мосту. Две године након тог рока очекујемо да ћемо имати у целости изграђен парк”, најавио је он.

Коментари8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dzoni
Problem kod nas je odrzavanje postojeceg, a i novog kada se napravi. Ako to nece imati ko da odrzava onda bolje i da se ne gradi... Primer su liftovi na mostu preko ade. Mene cekaju, ja da ih popravim...
Miloje
Vidimo na susednoj stranici pod nazivom "Поздрав из Кошутњака" kako to izgleda kad se projekat realizuje. ...
Саша Микић
Кошутњак 60-тих, није исто што и Кошутњак 80-тих, а да не причам о данашњем изгледу. Ко је крив за то? Да ли смо некад били културнији? Изгледа да сви волимо ону чувену: ''После мене потоп!'', па нам је тешко да припазимо где бацамо смеће и тешко нам је да после нас покупимо оно што смо направили.
Car sloba
Lepa vest.
Vlada
Lako je rušiti. Mnogo teže je izgraditi infrastukturu. Problem je što infrastruktura ne donosi nikakvu zaradu, samo poboljšava kvalitet života građanima. Nama svi vozovi sa opasnim materijama sada idu ispod zemlje kroz centar Beograda. Da li je bezbedno bolje da ne saznamo.
Си Лаза Куреку
Бојим се да ће се планирани и најављивани линијски парк очас претворити у линију вишеспратница, чиме ће ионако скучени простор за паркирање бити још више пренапрегнут. Људима који живе и раде у Београду требају, пре свега, функционална решења. Ако 90% стамбених насеља у Београду немају паркове, пешачке и трим стазе, онда је логично да ће нови, естетски дизајнирани садржаји те врсте привлачити "госте" из других делова Београда, који ће, онда, похрлити и закрчити све околне улице и паркинге.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.