Четвртак, 23.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

На стајалиштима нове надстрешнице, а прокишњавају

Станица у Новом Београду (Фото „Инфраструктура железнице Србије”)

На воз којим ће се од Београда до Новог сада стизати за, како надлежни уверавају, мање од 40 минута мораће да се сачека барем до краја године, ако не буде додатних пробијања рокова на пројекту реконструкције пруге од престонице до „српске Атине”. Али да пре тога морају под хитно да се поправе многе, већ урађене ствари на станицама на овој траси житељи главног града поручују у дописима нашој редакцији, али и на друштвеним мрежама и на снимцима на Јутјубу.

Једна од највећих досадашњих критика грађана односи се на нове стајалишне надстрешнице које су уграђене на Новом Београду и у Земуну. Како истичу, уместо да буду функционалне и да заштите од сунца и кише, дешава се супротно.

– Не верујем да је прошло ни годину дана како је урађена нова надстрешница на два перона на железничкој станици Земун. А онда, дођете на станицу и видите како плафон на надстрешници прокишњава. То не би било спорно да није скоро урађено. Да ли ће неко сносити одговорност због овог немара и попити отказ. Ко ће санирати насталу штету? – пита се у допису нашем листу суграђанин Бојан Комазец.

На сличне проблеме жале се и путници на железничкој станици Нови Београд где су такође нове надстрешнице. И тамо, како истичу, уместо да штите од кише, испод нових надстрешница је мокро. Суграђани напомињу да је проблем што су одабране наоко лепе, али дизајнерски лоше урађене надстрешнице које уместо да каналима на себи сакупљају и спроводе кишницу, са њих се она слива. Зато су поједини суграђани предложили да се, када су надстрешнице већ такве какве јесу, на њих уграде олуци.

Када је реч о новобеоградској станици, путници сугеришу да се што пре санира и обнови подвожњак, односно доњи део перонске плоче на овој станици, због великог прокишњавања.

Коментари5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nikola Zemun
Politiko pisite o ovome. Ovo se rekonstruise sad pa ko zna kada. Ako sada ne urade kako treba propali smo nacisto. I dale prokisnjava nadstresnica na zeleznickoj stanici Zemun. Pre neki dan sam bio nije pada jaka kisa i video sam da na 5.6 mesta na 2 perona prokisnjava. To je nedopustivo. Apelujte vi novinari da se to sredi. Ponavljam ako sada ne naprave sve kako treba nikada nece. I pokrenite pitanje ko ce da odrzava te stanice kada se zavrse, ako nema odrzavanja dzabe sav trud.
Melita Bogunovic
Nisu samo nadstresnice problem. Na stanici u Zemun Polju su se podigle kocke na peronu. Jos malo kise i sve ce se podignuti. Na mestima gde su kocke neravne nema nadstresnice tako da to nije od kise i vode sa njih,nego su lose postavljene,brzo bez da se dobro pripremio teren..
Баш чудно
да се такве ствари дешавају?!!! Или није - Грделица је најбољи пример!!! А шта је то протеклих година урађено како треба?? Славија у Београду - можда??
Milos
Najlakse je kada se nista ne radi, ako na to mislis!!? Onda se ne desavaju greske, nema nikakvih problema sem, Trg Slavija raspadnut, nema auto puteva, djubriste i rusevine umesto gradjevina itd... Ali, nista se ti ne brini, ko radi taj i gresi a greske ce se ispraviti.
Миле Мрђеновачки
Ако извођач радова пре почетка упозори Надзорног органа на недостатке, а он са десне стране грађевинског дневника то не уважи и истраје на пројектованом решењу, крив је Надзорни орган. Ако је пројектант упозорен а опет истрајао на лошем решењу, крив је пројектант. Ако је извођач лоше урадио, кроз Грађевински дневник му се даје налог да лоше доведе у исправно стање, и сноси све последице одређене уговором. Све је некада било јасно. Да ли се намерно чека да гаранција прође, остаје нам да се питамо

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.