Уторак, 21.09.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Забрањена возила Тесла у војним објектима у Кини

(Фото EPA-EFE/YONHAP SOUTH )

Након вести да је кинеска војска забранила да компанија „Тесла” ради у њеним објектима, први човек те компаније Илон Маск изјавио је данас да ће његова компанија бити затворена ако су се његови аутомобили користили за шпијунирање.

„Постоји врло снажан подстицај да будемо веома пажљиви са свим информацијама. Ако би 'Тесла' користио аутомобиле да шпијунира у Кини или било где другде, ми бисмо били затворени “, рекао је Маск током виртуелне дискусије.

Добро упућени извори су потврдили Ројтерсу да је кинеска војска забранила улазак аутомобила 'Тесла' у војне комплексе, позивајући се на забринутост због камера инсталираних на возилима, преноси Танјуг.

Маск је позвао на веће међусобно поверење између САД и Кине током видео дискусије с једним кинеским квантним физичаром.

Њујоршки дневник Вол Стрит Џорнал и агенција Блумберг потврдили су да Кина, позивајући се на забринутост за националну безбедност, забранила приступ аутомобилима компаније „Тесла”.

Ова ограничења стижу након што су кинеске власти спровеле безбедносни преглед возила и, како наводе амерички медији, утврдиле да „Теслини” сензори у аутомобилима могу да сниме фотографије локација на којима се возила налазе, пренео је раније ЦНБЦ.

Вол Стрит Џорнал додаје, позивајући се на добро обавештене изворе, да би „Тесла” тако могао да дође до важних информација, као што су, на пример, подаци о томе када и где се аутомобили користе.

Такође, „Тесла” би могао да прати и већи број личних података, попут листинга контаката мобилним телефоном ако је повезан са аутомобилом, наводи се у тексту њујоршког листа и додаје да Кину забрињава да би те информације могле да буду прослеђиване Сједињеним Државама.

Из „Тесле” нису одмах одговорили, а акције компаније на Њујоршкој берзи, пале за око 1,1 одсто рано јутрос пре званичног отварања и почетка трговања.

Коментари11
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

MileR
Da li je neko rekao "Huawei"?
dusan1
Vojska je vojska ! I u njoj nema demokratije nego komanda koja se ne komentariše i izvršenje. Ali je činjenica da je i većina Kineskih (Nemačkih, Japanskih...) vozila opremljena telekamerama i povezana preko smartfona i GPS-Pomoći ko zna s kim i čim pogotovu ako je u 5G mreži !
ВлаДо
За Кину као и за све остале земље опасније је аерозагађење и измештање загађења из великих метропола у рурална подручја где се налазе електричне централе.
Bosco Prica
Logicno! Tesla bi trebao da proizvodi u Kini automobile za Kinesko trziste. Nisu kinezi jedini koji ne veruju amerikancima.
Горки
Хаха. Замислите, Американац, бизнисмен па још прича о поворењу.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.