Понедељак, 03.10.2022. ✝ Верски календар € Курсна листа

Речни превоз постаће део јавног саобраћаја

(Фото А. Васиљевић)

Одборници Скупштине града Београда усвојили су данас Одлуку о јавном линијском превозу путника, а најављен је и поступак јавно-приватног партнерства за увођење речног превоза као подсистема градског линијског саобраћаја.

Градски секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић казао је да је постојала потреба да се постојећи недостаци исправе и да се укључе и препознају подсистеми линијског јавног превоза, попут речног превоза и жичара и да се они касније ближе уреде посебним актима.

Он је истакао да се ради о заједничком предлогу Секретаријата за јавни превоз и Секретаријата за привреду.

„С обзиром на то да Град Београд нема довољно буџетских средстава за изградњу или набавку пловних средстава, ангажовање стручног особља за управљање бродовима, изградњу и уређење пристана, указује се потреба за увођење одређеног јавно-приватног партнерства”, казао је Васиљевић, јавља Танјуг.

Додао је да би речни превоз свакако растеретио друге видове јавног превоза, а њиме би се смањило и загађење града, повећала туристичка атрактивност Београда и побољшала туристичка понуда.

Васиљевић је указао да се данас донетом одлуком постиже бољи склад са Законом о комуналним делатностима, Законом о превозу путника у друмском саобраћају, као и другим законима који регулишу ту материју.

Васиљевић је рекао да је, такође, предвиђена промена у делу који се тиче издавања легитимација за превоз за посебне манифестације које организује Град Београд или град покровитељ.

„Том изменом дефинише се и издавање бесплатних карата за родитеље чија су деца оболела од тешких болести и слично. Предвиђено је и да се стандарди за означавање стајалишта и возила уреде посебним актом, с обзиром на то да имамо ознаке на стајалиштима које тренутно нису уређене до краја”, навео је Васиљевић.

Коментари16
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bane
U Svajcarskoj postoji u celoj zemlji, na svakoj reci, jezeru i jezercu recni prevoz kao deo javnog prevoza...
Бранислав Станојловић
Није нова идеја. Сећам се кад сам као дете 40их година ишао БРОДОМ у Земун ујаку у посету.
Петар Н. Сремац
Није ми јасно одакле порив код појединаца да на сваки предлог у циљу побољшања живота у Београду - опонирјау! Наравно да би речни превоз, како је то и у свим европским градовима који имају услове, увелико побољшао саобраћај. Некада је саобраћала лађа изм. Београда и Н. Сада са скретањем у Тител. Лађа је била пространа и Сремци су укрцавали производе намењене београдским пијацама. Како је лађа укинута нестао је са трпезе Београђана: сремски сир и чувена СРЕМСКА КОБАСИЦА а Срем је завијен у црно
Boki
Staze za bicikliste su mnogo bolje, radite na tome i bice vam gradjana zahvalni
Marija Petrov
Vožnja bicikla pored automobila i autobusa starih prosečno 17 godina je poprilično nezdrava za disajne organe.
Kolibri Dunavski
Nema od toga ništa. Za postojeće brodove je skoro nemoguće naći posade.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.