петак, 25.06.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа

Момировић: До краја априла биће завршена деоница од Орловаче до Остужнице

(Фото А. Васиљевић)

Послали смо јасне сигнале нашим партнерима да очекујемо да до 30. априла буде пуштен саобраћај на деоници обилазнице око Београда од Остружнице до Орловаче, изјавио је данас министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.

После састанка са челницима компанија Азвирт и „Паурер ђина” које изводе радове, Момировић је оценио да је обилазница најтежи пројекат саобраћајне инфраструктуре који се тренутно гради у Србији и навео да је претходних месеци ради изградње обилазнице расељено неколико стотина људи, те да остаје да се расели још неколико стотина.

„Осам километара, два тунела, јако захтевна деоница која се гради више од 15 година. Опрема која је уграђена пре 15 или 20 година је потпуно пропала”, рекао је Момировић.

„Ми морамо да не само овај коридор, него све инвестиције које смо покренули ове и претходних година ефикасно завршавамо. Немамо више времена. У овој пандемијској кризи у којој смо се нашли, ми морамо да изађемо као победници”, истакао је министар.

Подсетио је да се у Србији гради на 12 коридора и пет великих обилазница, укључујући ову око Београда.

„Проблеми више не смеју да буду аргумент за одлагање посла. Проблеми морају да буду шанса да убрзамо радове, јер ми немамо проблем с новцем. Наша економија је јака и од фискалне консолидације коју је спровео председник Александар Вучић ми немамо проблем са новцем, а то је оно што је било проблем претходних деценија”, казао је министар грађевинарства.

Нагласио је да морамо да подигнемо наше капацитете и да све послове завршавамо и приводимо крају.

„Ми то можемо, и обилазница ће бити први тест да ли смо способни да се држимо рокова које смо поставили заједно с нашим партнерима. Ми инсистирамо на томе да се држимо онога што смо се договорили, без обзира на то колико су објективни проблеми били озбиљни. Они јесу озбиљни, али ми смо озбиљнији од тога”, нагласио је Момировић, пренео је Танјуг.

Састанку су присуствовали директори Коридора Србије Александар Антић и Путева Србије Зоран Дробњак.

 

Коментари7
40d7e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dusko
Kod nas je svaka deonica najzahtevnija.Zato se i grade tri puta duze i tri puta skuplje.
Sima Kosmos
Aman, covece, Kinezi nam prave 10km autoputa od Surcina do NBG a ti to predstavljas kao uspeh. Pa zar je moguce da ne mozemo sami napraviti 10km autoputa. Pa tvoj posao je da razvijas nasu gradjevinu a ne kinesku.
oksimoron
Ono kad ti tašner priča o putevima.
cjepidlaka
...javio mu je Vučić.
Dare
Ovaj od svih obaveza skapirao samo da pozira pred kamerama i izjavljuje opste fraze.
cjepidlaka
Opšta fraza= opšte mjesto. A najopštije od svih u gradu jeste - javni toalet.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.